oya Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Har et image av typen "nrg". Har en fil jeg vil legge inn i det. Hvordan gjør jeg det? Har nero. Går det ann å gjøre det der? Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg bruker WinIso til dette formålet. Fungerer greit. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg bruker WinIso til dette formålet. Fungerer greit. Er du sikker på at WinIso kan lagre den modifiserte filen i .nrg format? Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg bruker WinIso til dette formålet. Fungerer greit. Er du sikker på at WinIso kan lagre den modifiserte filen i .nrg format? Sakset fra www.winiso.com Is WinISO able to edit and save NRG files, and is it compatible with Nero 5.5 and Nero ImageDrive? Yes, WinISO supports editing NRG files, but note that the NRG image should not include audio information. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 @Yazfat. I rest my case! Lenke til kommentar
oya Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 WinIso funket perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå