fjarle Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Nå kan du endelig bruke Roomba-støvsugernes kart til noe nyttig.La støvsugeren lage Doom-kart av kåken Lenke til kommentar
MrGamerMan Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Skulle ønske jeg hadde en Roomba. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Skulle ønske jeg hadde en Roomba. Skulle ønske jeg hadde en kone Kona gjør samme jobben + mye mer 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Skulle ønske jeg hadde en kone Kona gjør samme jobben + mye mer Lager kona Doom-kart for deg? Fett! Lager hun også kart til nyere spill, eller holder hun seg til retrospillene? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Lager kona Doom-kart for deg? Fett! Lager hun også kart til nyere spill, eller holder hun seg til retrospillene? Finnes koner som gjør sånt ja Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 (endret) Xiaomis støvsugere til under halve prisen har jo og kartfunksjon. Kan dem brukes til dette tro? Endret 2. januar 2019 av Complexity Lenke til kommentar
Beernuts Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Skulle ønske jeg hadde en Roomba. Skulle ønske jeg hadde en koneKona gjør samme jobben + mye mer Det er nok ikke alltid slik.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå