kmskaden Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Pr dags dato har jeg dette hovedkortet, (MSI MS 7778) https://support.hp.com/us-en/document/c03343058, og no ønsker jeg og oppgradere den stasjonære. Slik eg ser det er dette et uATX, er plassering av kontaktene(usb, lyd, mikrofon, vga, hdmi osv) og skruehull standard uansett hvilket kort i samme strl? Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Skruehull er standard, resten er ikke, men som regel er de omtrent på samme sted. µATX er det samme som mATX. Noen ganger kan en fabrikkbygd PC ha egne sære løsninger på hovedkort, PSU o.s.v. Så lenge din PC har standardløsninger, så skal det ikke være noe problem å oppgradere den. Lenke til kommentar
kmskaden Skrevet 30. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2018 (endret) Skruehull er standard, resten er ikke, men som regel er de omtrent på samme sted. µATX er det samme som mATX. Noen ganger kan en fabrikkbygd PC ha egne sære løsninger på hovedkort, PSU o.s.v. Så lenge din PC har standardløsninger, så skal det ikke være noe problem å oppgradere den. Da håper eg dette er standard kort, og ikke tilpasset kort for HP Endret 30. desember 2018 av kmskaden Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Du får et nytt kabinett som sikkert er bedre enn det du har for noen hundrelapper. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Satt faktisk i samme boks og bygde en teoretisk maskin på Komplett for å erstatte en HP 7800 Small Form Factor maskin som er routeren min nå. Kom totalt med litt overkill på RAM, PSU, og CPU rundt 6k med kabbis som er rundt den størrelsen der. Dessverre har HP mekket litt HK selv, noe som skulle vært ulovlig for salg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå