Femtekolonne Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Jeg får ikke denne til å slutte å blinke. Foten står i vater, men laservateret blinker hvert 2-3 sekund. Skal det være sånn? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Skyv knappen på siden til "on" med åpen hengelås. Står i bruksanvisningen, som du bør lese gjennom.. Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 30. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2018 Det er gjort, både lest og skyvd knapp gjentatte ganger.Fant ikke noe nyttig på YouTube heller annet enn at jeg ser laserinjen lyser konstant. Fot er vatret opp for å være sikker på at den ikke heller for mye. Forøvrig er knappen en håpløs konstruksjon med tilnærmet ingen avstand mellom hengelås på og hengelås av. Mulig jeg har fått en defekt vare da. Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Prøvd å bytte batteri? Mine lasere blinker når de nærmer seg behovet for nye batteri. Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 31. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2018 Får kanskje prøve det. Putta i de som fulgte med, men det kan jo være disse har tapt seg fra produksjonsdato til kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå