Comma Chameleon Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 (endret) Var da ikke så stygg takling? Finnes styggere så klart, men det var rødt i mine øyne. Totalt unødvendig av Bailly. Endret 30. desember 2018 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2018 Gi deg a, det var et klart rødt kort Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Var styggere den av young tidligere i kampen. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2018 (endret) Bailly kom i full fart, han kunne jo knekt beina på fyren. Dessuten, den til Young kunne fort ha vært rødt den også ja. Vi er heldige i dag. Aké ble rivd ned i feltet av Lindeløf var også et straffespark imo samt at Lukaku sitt mål var en offside Endret 30. desember 2018 av bshagen Lenke til kommentar
G27 Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Enig i at Young skulle hatt rødt tidligere også. Skulle tro det var Liverpool eller City vi spilte mot. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Deilig å se at de leker med pasninger og prøver å spille seg opp ordentlig. Tror spillerne koser seg nå. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2018 Mye rart som foregår i det forsvaret der, DER må ryddes og det må skje fort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Enig i at Young skulle hatt rødt tidligere også. Skulle tro det var Liverpool eller City vi spilte mot.Jaha? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Jaha?Gjerne i derbykamper spillerne koker litt i toppen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Ah =p Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Og jeg veit at jeg har feil drakter for Bournemouth i OP, men usikker på hvor Latias får de draktene i mal-tråden i fra. Hyggelig om noen kan si ifra til meg Jeg har de nye draktene på en imgur når jeg lager kamptråder. Har ikke orket å legge de inn i mal-tråden, men skal se om jeg får gjort det de nærmeste dagene. Eller bare legge de i en mappe på imgur som alle kan kopiere fra 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Dæven så mye bedre vi spiller under Solskjær! 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2018 Jeg har de nye draktene på en imgur når jeg lager kamptråder. Har ikke orket å legge de inn i mal-tråden, men skal se om jeg får gjort det de nærmeste dagene. Eller bare legge de i en mappe på imgur som alle kan kopiere fra Det er ikke kjempeviktig, men jeg blir glad om du legger de inn for meg 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2018 Dæven så mye bedre vi spiller under Solskjær! Helt klart. Men vi var litt heldige i dag, samt at vi var veldig effektive, i alle fall i første omgang. Men vi kunne fort hatt to røde og to straffer i mot, samt at Lukaku sitt mål var en kjempegave i fra linjemannen. For å snu om på det, på en "stang ut-dag" så hadde vi tapt Likevel, jeg skal ikke være negativ, jeg liker det jeg ser og gleder meg til fortsettelsen. Håper er litt mer struktur der bak, for der lekker det som ei sil, samt litt mer kvalitet, i samtlige ledd egentlig. Da har vi plutselig et lag det lukter svidd av! Super spent til Tottenham-kampen, samtidig som jeg er livredd, og det er litt artig å føle på igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå