Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Våkna opp med blåmerke i morges

Gjest Faramir123

Anbefalte innlegg

Gjest Faramir123

Hei, jeg våkna tidlig i morges og oppdaga at jeg lå på gulvet rett ved siden av senga. Jeg kjente noe på øyet mitt og jeg følte meg kvalm. Men jeg la meg på senga igjen og sov videre et par timer til. 

Senere da jeg stod opp var jeg litt svimmel og kvalm en stund og la merke at jeg har fått et blåmerke i øvre øyelokk på høyre øyet. 

Jeg drakk brus for å lette på kvalmen og er heller ikke så svimmel nå lenger. 

Kan kjenne litt hodepine og kjenner litt trykk i hodet, men det er ikke så ille. Det kan vær for at jeg har sovet så lite de siste nettene, grunnet jeg legger meg så seint om natta. I natt gikk jeg til sengs halv fire. 

Rett ved siden av senga der jeg ramla ned i natt, står det en høyttaler. Jeg kan tenke meg at jeg har slått meg på den. Men det som er rart at jeg har ikke kjent noen ting mens jeg sov i natt. Er det normalt? 

Jeg har ingen anledning til å dra til legen i dag, så jeg tenkte jeg skulle prøv å ta det her. 

Er det noen som har opplevd noe lignende? Noen som veit hva dette kan være? 

Ellers er jeg ikke bekymret og tror det går over snart. Jeg sov også godt i natt sånn ellers. 

Slenger et bilde her: https://prnt.sc/m1bdby

Endret av Faramir123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være mye som står bak, epileptisk anfall for eksempel kan være en årsak, men det er vanskelig å stadfeste akkurat hva det er.
Om du også har andre plager som eksempel :

*Kvalme om morgenen.
*Svimmelhet / døsighet
*Noe redusert syn / tåkete.
*Litt endring i pratemåte-

Så vil jeg anbefale at man sørger for å kontakte legen sin snarest og får tatt en god titt på det, men med tanke på måten du beskriver det hadde jeg ikke vært i tvil om at fagfolk bør i det minste ta en god undersøkelse på deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...