OZA65CDG Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Årets julekalender går mot slutten.I nest siste luke kan du vinne verdens første dashcam med 4k-oppløsning Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 "er 612GW et dashbord-kamera som syder av klasse og stil" Tja, vil jeg ha klasse og stil eller vil jeg ha et litt anonymt kamera som ikke stikker seg ut så tyvene får lyst til å knuse en rute for å stjele det? Lenke til kommentar
Ploppe Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 "er 612GW et dashbord-kamera som syder av klasse og stil" Tja, vil jeg ha klasse og stil eller vil jeg ha et litt anonymt kamera som ikke stikker seg ut så tyvene får lyst til å knuse en rute for å stjele det? Er det ikke lett å ta med seg da? Jeg lar nå aldri eksempelvis GPS'en henge i vinduet som et agn, enten tar jeg den med eller legger den i hanskerommet... Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Å måtte ta med seg kameraet hver gang man forlater bilen? Eh, nei takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå