LMH1 Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Jeg har forsøkt å gjøre det selv, men får det ikke å virke microsoft gjør det vanskelig bevist for å tjene penger. Man kan ikke forlange at ansatte på elkjøp/power/gamestop etc. kan diagnostisere i butikken. Er vel ikke så vanskelig hvis de vil man etter å ha jobbet i butikk i noen år burde man ha fått informasjon om kostnader så man vet omtrent hvor mye det ligger på de i butikken sier det er bedre å kjøpe ny så viser hvor på i skogen de er. Sony viste seg ikke å være så dyrt men er jo usikkert til jeg får konsollen i retur og vet ca hva resulatet blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå