knipsolini Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Bytt ut Mane før han blir utvist. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 (endret) Overkjøring i kveld. Nå burde navet våkne, men jeg frykter at LFC ikke stopper før nummer 5, kanskje 6, er i målet. Endret 29. desember 2018 av Espp Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Se på den fireren til Arsenal på det innlegget! Så god tid til å komme seg ut, men er alt annet enn snorrett. Dette blir stygt for Arsenal hvis de klarer å beholde 11 mann på banen. Forsvaret sin selvtillit er jo knust etter Firmino sin lekestue. Dette kommer til å bli stygt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Forsvaret sin selvtillit er jo knust etter Firmino sin lekestue. Dette kommer til å bli stygt. Det var nok knust før det. Første målet var like ille, og det har jo vært mye rart bak der i det siste. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 (endret) Får håpe emery og styret skjønner at de må gjøre drastiske grep i forsvar snarest mulig! Endret 29. desember 2018 av barezell Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Hadde vi hatt et forsvar så kunne vi slått hvem som helst i ligaen. Vi pisset på Spurs, vi tok poeng mot United borte, og uten et skikkelig forsvar tapte vi de to første kampene i serien. Men når vi spiller som gutter 6 år mot Liverpool, på Anfield, da blir det stygt, igjen... Gn, vi må ut å handle i januar. Selg Mesut, gi Ramsey den kontrakten han vil ha, og bruk resten på den beste stopperen vi kan få tak i. Vi burde hatt fire-fem nye, men det skjer åpenbart ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Grei den der Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Salah faller jævlig lett, det skal vær sikkert. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Dette er noen magiske oppgjør altså Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Salah faller jævlig lett, det skal vær sikkert.Klar straffe. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Klar straffe. Du mener sikkert den han filmet på seg forrige kamp var soleklar også. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Helt klart straffe. Kroatisfyren er dum som et brød. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 29. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2018 Soleklar straffe. Udiskutabelt... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 (endret) Kom igjen a. Den der var klar. Forrige var filming ja, men det betyr ikke at denne var det EDIT: og jeg husker det fra den gangen jeg spilte selv også, når du driver å småkakker deg i beina mens du løper er helt jævlig, at Salah faller der skjønner jeg veldig godt Endret 29. desember 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 (endret) Dette Liverpool laget er noe av det sykeste jeg har sett. Ikke bare vinner de ligaen, men ser jammen ut som at de kan ta en "Invincibles" i samme slengen. Fytti grisen! Endret 29. desember 2018 av Roger Roger Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Jævlig billig. Akkurat det Salah ønsker også. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Ja den er grei. Kun forrige straffe som ikke skulle vært blåst på. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Straffa var vel grei, ikke så lett å se. Men det er veldig lett å skjønne at Arsenal-fansen blir irriterte når Salah igjen teatralsk kaster seg ned. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 29. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2018 Dette Liverpool laget er noe av det sykeste jeg har sett. Ikke bare vinner de ligaen, men ser jammen ut som at de kan ta en "Invinsibles" i samme slengen. Fytti grisen! Rolig du nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå