Gå til innhold

Dette apparatet skal gi en veltrimmet kropp mens du ligger på en benk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elektromagnetiske bølger skal ikke bare påvirke, men få musklene til å aktivt bruke energi?

Uten at man kjenner musklene jobbe?

Eller at man blir støl?

Et helt år med trening i mageregionen på to uker?

Alt er til en viss grad magnetisk, men jeg har svært vanskelig for å tro på helseeffekten av dette.

EDIT:

Og som alle andre her lurer jeg på hvorfor dere ikke stiller disse spørsmålene?

Endret av N o r e n g
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendig å publisere alt som kommer rekende nedover den populærvitenskapelige elven. Spør dere selv, er dette stoffet av god kvalitet? Kan vi stille kritiske spørsmål, eller er de i tilstrekkelig grad stilt av de vi siterer? Gjør vi vår egen merkevare bedre eller dårligere ved å publisere dette?

• Liker 7
Lenke til kommentar

Mens hele redaksjonen til TU har fått utvidet juleferie vet de ikke at vikaren redaktøren hyret inn, roboten fra Dilbert, også står på lønningslisten til Snake Oil inc. Dårlige greier TU, enda verre enn det sedvanlige pølsevevet om CO2 fangst, månelandinger og Global Oppvarming.

Lenke til kommentar

Slike apparater har vel allerede eksistert i noen år? Mener å ha lest om noen lignende for en del år tilbake som sender elektriske pulser inn i musklene og får dem til å trekke seg sammen. Konklusjonen da var at de var gode til restitusjon og forebrygging av skader og opprettholdelse av muskelmasse. At de skal ØKE muskelmassen derimot har jeg mine tvil til.

Mener det ble skrevet at de slikt blir bruk på toppidressentere osv. Spesielt da på folk som hadde skader og plager og trengte å trene seg opp igjen på en skånsom måte.

Lenke til kommentar

De som ikke synes at artikkelen eller tema var seriøst nok, skjønner åpenbart ikke ironi. Det skinner tydelig gjennom at artikkelforfatteren ikke har helt tro på produktet. En liten ‘snake oil’ artikkel en gang i blant er helt greit det. Underholdene å se hva enkelte er villig til å betale for…

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...