abze Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Vurderer å kjøpe den: https://prisguiden.no/produkt/lenovo-legion-t530-90jl009wmw-352123 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 (endret) Kanskje bittelitt liten systemdisk men det er ikek noe man ikek kan gjøre noe med på sikt. edit: når jeg skriver det jeg gjorde over så spørs det litt hva du skal bruke maskinen til. Spill tar veldig for mye plass på harddisken men skal du bruke den til vanlig kotnrobruk, surfing og ånn går det fint. Endret 29. desember 2018 av ilpostino Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Kanskje ikke den mest fremtidsretta pc-en, men det får man ikke for den prisen. God ytelse/pris ihvertfall. Lenke til kommentar
abze Skrevet 29. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2018 (endret) Skal brukes til spilling, men ikke de som krever for mye: Cities skyline og Civilization for eksempel. Og ny ssd trengs men tar det etterhvert. Endret 29. desember 2018 av abze Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Det er ein god pris på maskina det der. Synd med kun 3GB på skjermkortet, men nokre kompromiss må ein tola. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Skal brukes til spilling, men ikke de som krever for mye: Cities skyline og Civilization for eksempel. Og ny ssd trengs men tar det etterhvert. Til Cities Skylines bør du ha minst 16GB ram. 1 Lenke til kommentar
abze Skrevet 29. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2018 Til Cities Skylines bør du ha minst 16GB ram. Nei Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 NeiDet kommer selvsagt litt an på hvor mange DLCs, mods og assets du bruker, men hos meg er 16GB for lite. Det hakker som bare det fordi alt minne er brukt opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå