Spaghetti Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Plutselig en gang ble cdromen min borte! scared: WHA SKAL JEG GJØRE?? jeg har prøvd å gå inn i enhetsbehandling men det hjalp ikke det står bare: "Windows kan ikke starte denne maskinvareenheten fordi konfigurasjonsinformasjonen (i registeret) er ufullstendig eller skadet. (Kode 19)" Jeg bruker win xp. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 provd a reboote datamskinen? noen ganger vil dette funke, prov aa skru av datamskinen i 10 sec... for saa skru den paa igjen, boot datasmkinen uten ide kabelen i cdromen, start dataasmkinen, restart med den i, bytt om ide kablene, sjekk at strommen staar i... etc... mye morro med windows, men for du gir windows skylda, sjekk om den er i biosen, gaa inn paa biosen med esc eller del knappen naar du starter opp... Beklager mye restart, men har opplevd det samnme og restarts gjor undre... Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hvis den blir funnet i bios, tror jeg jeg ville reinstallert driverene. Hvis den ikke blir funnet i bios, har du sannsynligvis et maskinvare-problem. Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Har selv hatt dette problemet under w2k. Hvis du bruker adaptec-drivere (evt. Roxio) av eldre dato, krasjer dette med win2K/XP. Det eneste du da kan gjøre er bl.a. å fjerne noe som heter "upperfilter" og "lowerfilter" i registeret. Dette er nokså vanskelig, (og farlig), så du må inn på microsoft.com og søke etter ordene adaptec og roxio. Du vil da kunne finne ut om dette er sannsynlig feil, og fremgangsmåte for register-redigering for akkurat dette problemet. Lenke til kommentar
Spaghetti Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg trenger fortsatt hjelp jeg har prøvd det dere sa men det hjelp ikke. p.s når jeg skrur av pcen. når jeg skrur den på igjen innen 5 min så vil den ikke på. den bare skrur seg på og skrur seg av igjen med en gang Lenke til kommentar
mago Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Windows XP Logon Screen Does not Appear and the Computer Continuously Restarts http://support.microsoft.com/?kbid=310396 Lenke til kommentar
anbar Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 *gjesp*... for jeg sovner... hvordan gikk det med pc'en din? fortell meg.... hvor mange restarts? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå