NTB - digi Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Forbrukerrådet brukte sju millioner på app. Nå legges den ned Lenke til kommentar
toreae Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Aisann... Siden eksisterer ikke Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Jeg tror hovedproblemet er at dagligvarekjedene ikke er pliktig til å rapportere om priser. Det er noe de har lobbyet gjennom for å stikke kjepper i hjulene for sunn konkurranse. De vil jo ikke at appen skal ha en reell verd slik at de blir reellt presset på pris. Dermed var det dagligvarekjedemakten som trakk det lengste strået denne gangen. Synd! 6 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Jeg tror hovedproblemet er at dagligvarekjedene ikke er pliktig til å rapportere om priser. Det er noe de har lobbyet gjennom for å stikke kjepper i hjulene for sunn konkurranse. Konkurransetilsynet stakk kjepper i hjulene for prisopplysningsbiten, og drepte i oraksis hele prosjektet. De mente slik prisinformasjon ville muliggjøre prissamarbeid. De må dermed være de eneste som ikke hadde fått med seg kjedens utbredte bruk av prisspioner i de andre kjedenes butikker, og sørget egentlig bare for at de eneste som ikke fikk sammenlikne prisene, var kundene. 5 Lenke til kommentar
brbmay Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Er i det minste kildekoden åpent tilgjengelig, gitt at en viss mengde av pengene som ble brukt sikkert er skattepenger? 3 Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Er i det minste kildekoden åpent tilgjengelig, gitt at en viss mengde av pengene som ble brukt sikkert er skattepenger? Dette er også jeg interessert i, hvorfor blir ikke statlig finansierte prosjekter lansert til åpen kildekode? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå