Gå til innhold

help til ny pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar. blir nok noe slikt ja. litt vel dyr skjerm. men om du mener jeg bør han en slik skjerm å heller spare litt på ting i pcen så slår jeg til på det. blir uansett en pc jeg kan ha glede av lenge og oppgradere sakte fremover når økonomien blir bedre :D

Om jeg mener du "bør" ha den skjermen? Nja, det vet jo ikke jeg. Jeg vet jo ikke hva slags person du er. Om du er typen til å finne en litt pervers glede i at kompiser på besøk hos deg, som ser din skjerm i bruk, hater sin egen skjerm etterpå, så vil jeg tro denne er for deg. ;)

Den skiller seg ut fra alt annet, i det den foreløpig er den eneste i denne prisklassen med ekte HDR. Videre har den det beste VA panelet man kan få, som har en helt fantastisk kontrast. Det eneste som gir bedre bilde i 16:9 format for øyeblikket er Asus sin 4K HDR skjerm til ~25 000 Kr.

Nei nei nei nei nei!! Nå ser du deg blind på tilbud igjen. :p

Joda, det er en flott skjerm, jeg har dens eldre bror selv. Nærmest perfekt til kjappe "Twitchere" i den størrelsen og oppløsningen... Så lenge man har et Nvidia skjermkort som kan drive den. Og det er vel et tilbud på GTX 1070 under 4000 Kr en plass også vel? Så dette er et alternativ, absolutt.

Men "Twitchere"... Ja, da er det litt feil CPU, og denne kraften som Vega 56/GTX1070 har, er i grunnen litt i svakeste laget til denne oppløsningen. På den andre siden åpner jo det for 240Hz skjermene. :p

Lenke til kommentar

Da er det klar. blir gabri3L sin settup. et siste spm ang vega kortet. får du med spillene uansett hvor du bestiller det fra? eller er det kun proshop som har den dealen?

Takker for alle innspill folkens. dere har vært til stor hjelp :D

Lenke til kommentar

Da er det klar. blir gabri3L sin settup. et siste spm ang vega kortet. får du med spillene uansett hvor du bestiller det fra? eller er det kun proshop som har den dealen?

Takker for alle innspill folkens. dere har vært til stor hjelp :D

Vega kortet er billgere hos Netonnet, og du får med spillene derfra også. :)

Edit: Står fremdeles PG278QR i prisjakt kurven din. IKKE velg Vega til den skjermen!

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

jeg er en simpell mann. så lenge jeg kan spille pubg cod og nye spill på 90-100 fps er jeg happy. %vis hvor mye dårligere er denne pcen enn komplett sin? nå får jeg jo med skjerm til 5k da så det er jo et kjempe pluss

Lenke til kommentar

jeg er en simpell mann. så lenge jeg kan spille pubg cod og nye spill på 90-100 fps er jeg happy. %vis hvor mye dårligere er denne pcen enn komplett sin? nå får jeg jo med skjerm til 5k da så det er jo et kjempe pluss

Som kokken i Libanon sa til kompisen min når han spurte hva slags kjøtt det var på pizzaen: "Ah... You don't wan't to know...". :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...