Villfaren Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Hei. Samboeren liker passformen til airpods, men disse er jo utsolgt overalt. Så eg lurer på om dere har noen gode alternativer med den type passform? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 I10 TWS . Ca 500 kr på diverse dropship nettbutikker. En må derimot forvente litt leveringstid ettersom de blir sendt fra kina. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Eventuelt så får Jabra Elite 65T ACTIVE ganske bra reviews Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Strålende fornøyd med Jabra Elite 65T Active! Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Hva med Huawei Freebuds https://www.prisjakt.no/product.php?p=4894426 ? Har sett litt på disse selv Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 2. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2019 Takk for svar. Vi venter til de kommer i butikkene igjen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Takk for svar. Vi venter til de kommer i butikkene igjen (Huawei) Honor Flypods finnes. De blir sett på som oppfølgeren til Freebuds. https://www.giztop.com/honor-flypods.html Kan ikke love noe på lydkvaliteten og slikt, men nå er det kun brukervennlighet AirPods scorer høyt på uansett så kanskje det er likt. 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) Eplehuset i Oslo selger de til 1790kr + forsikring (2år 299kr eller 3år 499). Fikk vite Telia på Vinterbro har de også men i chatten sa de at de ikke hadde forsikring så aner ikke. Endret 10. januar 2019 av flamethower1234 1 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 10. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2019 Takker for tips Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Fikk nettopp noen jeg handlet fra Ebay for moroskyld, de er nok litt større enn Apple sine. Ble veldig overrasket over musikk kvaliteten på de. Propper, etui med batteri osv for lading. Koster rett under $8 dollar inkludert frakt, levert ca. etter 1,5 uke. Har testet en del billig propper osv for moroskyld, og disse var de beste jeg har hørt av billige ting. Normalt så er det noe merkbart dårlig med ting. Hadde ikke hatt noe problem med å benytte dem. Men passformen passer ikke mine ører. Det er en billig løsning for å ha noe til Apple sine er på lager igjen, for de er nok i daglig bruk en bedre løsning enn de fleste andre hvis man skal benytte dem mot iPhone. Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Kunne du linket evt sendt på PM hvilke du gikk for? 1,5 uke er raskt. Er desperat etter nye apple airpods. Så dette høres decent ut mens jeg venter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå