ArcticRoyal Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Hei, Noen som har erfaring med å bruke sim kort fra mobil i en 4G ruter? Jeg prøvde det i sted, men fikk det ikke til å fungere. Jeg har en Telia ruter hvor jeg har mobilt bredbånd, men jeg har ikke mer data tilgjengelig... derfor tenkte jeg å sette i sim kortet mitt fra mobilen for å bruke de 19GB jeg har tilgjengelig der. Det ser ikke ut til at ruteren klarer å koble seg til nettet når jeg gjør dette. Noen tips? Jeg har en kompis som har gjort dette flere ganger og det fungerer greit for han. Jeg har Telia på både mobilen og det mobile bredbåndet. Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 (endret) Prøv forskjellig APN.. regner med du har tastet PIN i web interface Endret 28. desember 2018 av kim_InnleggNO Lenke til kommentar
ArcticRoyal Skrevet 3. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2019 Prøv forskjellig APN.. regner med du har tastet PIN i web interface Takk for tips! PIN ble deaktivert før jeg testet dette, men å prøve en annen APN har jeg fortsatt til gode å gjøre. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 (endret) Så rart, har aldri hatt problemer med verken telia\chilimobil eller talkmore. Nå får man ikke like rask hastighet med billig ruter mot xiomi m5 eller mix men har fungert fint etter å ha tastet pinkode, og lagt inn trådløs. Sikkert på simkortet er aktivert? For kontantkort kan være trøblete hvis det ikke er penger på konto. Eller du ikke har brukt det på 12 måneder. Kan det bli sperret. APN bør vel gå automatisk hvis det ikke er gammel modem\ruter. Tror heller det kan være noe med 3g eller 2g i så fall? Endret 3. januar 2019 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå