uracoin Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Lånte fruen sin lader til Samsung s9, men telefonen sluttet å lade fra den laderen etter noen sekunder. Nå vil den ikke hurtiglade fra noen av mine andre ladere. Original lader, powerbank, og lader i bilen fungerte fint tidligere med fast charge, men nå lader telefonen sakte fra alle disse. Har rotet rundt i menyer for å se om det er noe valg for å få skrudd på fast charge, men har ikke funnet noe slikt enda. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre her? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Du har prøvd idiottrikset? Skru den helt av og på? Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 29. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2018 Jaujau, prøvd flere ladere, fabrikktilbakestillt, rensa porter, og klødd meg i hue. Får følelsen av at jeg har trigget en eller annen Safety sak med å lade med feil lader. Prøvd å målt med AMPERE (en app) og strømmen strupes på 1000mah nå uavhengig av laderoppsett. Vet ikke om det er noe cache man kan cleare noen plass som ikke blei med i factory reset? ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Høres merkelig ut. Samsung sine ladere leverer 9V istede for 5V, men de skal bare levere 5V til telefoner som ikke er støttet. Kan jo alltids være noe feil mee laderen slik at den har levert 9V til din telefon og det da har trigget noe safety som du sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå