Frozk Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Wolla Jeg kjøpte et eksemplar av Powercolor 9800 Pro . og nå i etterkant av kjøpet så leste jeg at viften på det kortet jeg har kjøpt er dårlig, nærmest "ubrukelig" var det en som skrev, derfor kjøpte jeg meg en Zalman Heatpipe (ZM80C-HP) og en Zalman 80x80 vifte (ZM-OP1). Så vet jeg at vist jeg tar av den originale viften så mister jeg garantien. Ble så sinnsykt usikker på om jeg skulle sette på heatpipe'en eller bare bruke den originale viften. jeg vet også at jeg har den nyeste versionen av Powercolor 9800 pro, den som skal sies å ha en bedre vifte. Trenger tips på om jeg burde bruke den originale eller heatpipe'en? GOD JUL! Lenke til kommentar
Myr Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hmm...Vist du skal klokke en del så er det kanskje ikke så dumt å bytte,men du kan jo ha den orginale vifta på... Så vist den streiker så får du det i gjenn på garantien Er jo ikke sikkert att din vifte streiker!? Lenke til kommentar
Frozk Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Så kan jeg ha den originale viften på samtidig som Zalman Heatpipe? Lenke til kommentar
Myr Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 hehe...ja,får du til de så er vel du ganske god eller!? Vist du skal klokke kortet ditt,så er d vell en GO fordel med Zalman Heatpipe. Vist ikke så kan du jo barre orginal vifta... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Nå har du jo allerede kjøpt ny og bedre vifte da..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå