OHJohansen Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Kan ta i bruk lov om nødstilfeller.Trump skal vurdere å bannlyse Huawei og ZTE i USA Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Utover de åpenbare konsekvensene med markedssegmentering, vil dette være konkurransevridende med fordel store mobilaktører. Selv konkurranse lider der borte, disse 8++ årene under Trump. Lenke til kommentar
Rolv Bjarne Staldvik Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Hadde jeg vært Kina så ville jeg forbudt alle amerikansk 1 Lenke til kommentar
Ron Werner Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Hvor er beviset? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 "Dette er en lov presidenten kan ta i bruk dersom man at det er et nødstilfelle hvor rikets sikkerhet kan være i fare."? 1 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 USA har vel ikke så mye å si når det kommer til avlytting, så her burde de vel passe seg. Skjer det andre veien, at Kina skulle totalforby Apple, vil det koste USA mer enn Kina. Men jeg antar at den lille oransje drittungen ikke tenker på slikt. 4 Lenke til kommentar
brutback Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Skjer det andre veien, at Kina skulle totalforby Apple, Nå ble riktignok en rekke Apple produkter forbudt i Kina tidligere i desember, men helt enig angående avlytting. Lenke til kommentar
thawi Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Paid by Apple? Apple har ikke så mye konkurrerende produkter til Huawei eller ZTE. Dette handler om helt andre typer produkter for infrastruktur en mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 USA har vel ikke så mye å si når det kommer til avlytting, så her burde de vel passe seg. Skjer det andre veien, at Kina skulle totalforby Apple, vil det koste USA mer enn Kina. Men jeg antar at den lille oransje drittungen ikke tenker på slikt. Huawei og ZTE selger langt mer enn mobiltelefoner i USA. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Apple har ikke så mye konkurrerende produkter til Huawei eller ZTE. Dette handler om helt andre typer produkter for infrastruktur en mobiltelefoner. Hjelper ikke på at statsansatte fikk forbud mot å bruke utstyr fra disse (deriblant mobiltelefon) fra august i år. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Skal fremdeles Apple få lage sitt i Kina da? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Skal fremdeles Apple få lage sitt i Kina da? Apple flytter produksjonen til India Lenke til kommentar
G Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Kan dette bety at besøkende med Huawei-mobiler ikke får koblet til amerikanske mobiltilbydere når de er på ferie i USA, sånn i ytterste konsekvens, eller hva går dette i, i praksis? Lenke til kommentar
forduser Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 alt som trump eller usa forbyr bør brukes. Skal nå kjøpe meg huawei. Må være bra saker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Kina er et drittland så for all del kjør på. Komedie hvordan de har kunnet godte seg på det åpne markedet mens de stenger sitt eget totalt. På tide at de får litt backlash. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 alt som trump eller usa forbyr bør brukes. Skal nå kjøpe meg huawei. Må være bra saker Da regner jeg med at du aldri skal til USA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg