morgan_kane Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Hei, tenkte å sjekke i forumet her, da vi gamlinger ikke hadde noe spillermarked på forumet i gamledager. Er det noen som enda spiller Counter Strike? Og som trenger noen å spille med? Er i slutten av 20 årene. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 (endret) Jeg spiller CS med slekt når vi har ferie og tid som må slås ihjel. Egentlig aldri spilt via nett såvidt jeg kan huske, skulle gjerne prøvd det en gang. EDIT: Jeg er noen år eldre enn deg. Endret 28. desember 2018 av nightowl Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Jeg er enda eldre. Fyrte i gang CS GO her. Er jo bare russere. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Godt å merke at aimen ikke er borte i hvertfall! Lenke til kommentar
Saint Anger Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Snart 42år her. Spilt CS av og på siden alpha 0.7 i 99 ^^ Lenke til kommentar
audunbe Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Signer opp for denne. 31 år og pess lei av å spille med russere og kids. Add meg gjerne på steam (audunbe) for games. Spiller for å pushe rank. Lenke til kommentar
Fredrik Gjellestad Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 Signer opp for denne. 31 år og pess lei av å spille med russere og kids. Add meg gjerne på steam (audunbe) for games. Spiller for å pushe rank. addet deg som venn på steam. kanskje vi får kjørt noe matches i lag spiller litt med folk på egen server og for fun Lenke til kommentar
Morten N. Slettemoen Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 Hei! Vi er endel folk fra slutten av 20 åra og opp mot 40år som spiller endel sammen. Vi henger på https://discord.gg/hrPT74n Bare å joine, finne seg ett rom og alltids noen som joiner! (jobbes også med ett gathersystem der) Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2019 Hei! Vi er endel folk fra slutten av 20 åra og opp mot 40år som spiller endel sammen. Vi henger på https://discord.gg/hrPT74n Bare å joine, finne seg ett rom og alltids noen som joiner! (jobbes også med ett gathersystem der) Invite expired :S Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Jepp. Experied invite Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Taggen min på discord er #7559 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Haha, spilte en hel kveld med headset feil vei. Det var mareritt og hørte skyting fra utsiden av banen. Er ganske rusten og har hørt noen ukvemsord. Har dere lagt mere til at noen tastatur bare leser maks 3 knapper samtidig? Aim på CS:Go fra CS 1.6 har jeg vent meg til. Ikke løpe, ikke hoppe, ikke spraye 1-2-3 . Det har noen boter fått merke Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2019 https://steamcommunity.com/id/pidormachine gamer på denne ikveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå