Cocola Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Hei er det noen her i Oslo og Akershus området som har en Audi R8 eller en RS7 som har lyst til å ha med en passasjer på en liten tur? Dette er mine absolutt favorittbiler og det å få sitte på med en av de ville ha vært helt fantastisk! Hvis det er noen her som har en annen Audi RS modell som vil vise frem, så hadde det også vært utrolig gøy! Ha en fin dag videre! Lenke til kommentar
ogge Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 https://www.trackday.no/kjoreopplevelser/ferrari-porsche-audir8-testdrive.html 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Bra tråd, burde være flere av disse. Håper du får opplevd drømmen din! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Kanskje større sjanse hvis du drar på en racerbane, trackday osv om sommeren. Dette er typiske biler som drar på sånne ting. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Har sett en kan "leie" R8 via Trackday på Rudskogen til et par tusenlapper. Har prøvd lignende i utlandet (bla USA) og syns absolutt det er verdt pengene. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Ship deg selv til Svalbard så kjører Snylter deg opp og ned grusveien i Merca' si! 3 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Vel, bilen min står for det meste parkert. Har ikke rørt den på et par uker nå. Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 28. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2018 Trackday skal absolutt testes ut! Hadde vært fint å få sitte på med en slik bil på vanlig vei og. Ser du kan gjøre det med trackday, men det koster en del. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Trackday skal absolutt testes ut! Hadde vært fint å få sitte på med en slik bil på vanlig vei og. Ser du kan gjøre det med trackday, men det koster en del. Du skal ha for kreativitet ved å legge ut på forumet her. De siste årene mine i Møller ga meg tilgang til slike biler titt og ofte (ikke RS 7, men stort sett alle andre) og har flere ganger tatt med meg entusiaster på tur, men jeg har siden funnet andre, og bedre, jaktmarker i en annen bransje nå.. Et alternativ er å høre med VW Audi Club Norwegen eller Audi Club Norway - der møter du ihvertfall likesinnede. Lykke til Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 28. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2018 Du skal ha for kreativitet ved å legge ut på forumet her. De siste årene mine i Møller ga meg tilgang til slike biler titt og ofte (ikke RS 7, men stort sett alle andre) og har flere ganger tatt med meg entusiaster på tur, men jeg har siden funnet andre, og bedre, jaktmarker i en annen bransje nå.. Et alternativ er å høre med VW Audi Club Norwegen eller Audi Club Norway - der møter du ihvertfall likesinnede. Lykke til Takk skal du ha! Jeg skal sjekke ut de sidene Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 (endret) Hvor holder du til i landet? På Østlandet har man Cars & Coffee (i Asker), og et annet svært Cars & Coffee-arrangement i Trondheim. I tillegg har du jo diverse biltreff som Gatebil på Rudskogen, treff som de respektive klubbene holder, osv.. Har sett diverse R8 på slike treff, samt for eksempel RS3, RS4, og mye annet snacks. Mange av eierne er ofte personer som med glede vil vise frem bilen litt, og spør man pent er det kanskje mulig å få sitte på EDIT: Ser du holder til på Østlandet når jeg brukte øynene til å lese Endret 28. desember 2018 av Vertical^ Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Jeg har en 2008 Audi S8 med 5.2 V10 motor om du vil bli med en tur ? 2 Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 30. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2018 Jeg er mer enn gjerne med! ? Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 30. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2018 Og takk til seg Vertical! Skal sjekke ut Cars and coffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå