Tesakira Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Ser etter en forfatter som jeg kan samarbeide med, jeg har en bok i hode men å få skrevet en så trenger jeg hjelp av en forfatter og en og sparre mot for å få en bra bok. Det er i sci-fi sjanger og utgangspunktet er https://www.andoyaspace.no Håper noen er interessert tror det vil gagne begge parter likt. Lenke til kommentar
BrukerSlettetDenneKontoGrunnetSensur Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 For hva det er verdt, på et så tidlig stadie i en kunstnerisk karriere er det best å utvikle seg på egen hånd. Få en egen stemme, en egen stil. Samarbeidsprosjekter er gjerne hva man gjør når man er høyt på strå ... Lenke til kommentar
0laf Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Vil skrive bok, men trenger en forfatter til å gjøre jobben. Joa, det er nok et dilemma det også ! 3 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Vil skrive bok, men trenger en forfatter til å gjøre jobben. Joa, det er nok et dilemma det også ! Noen er flinke på idé og konsept mens andre er flinke på presentasjon og utførelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå