MindTooth Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Skal prøve å lage en diskusjon her: Er Razers muser bra eller dårlige muser, og hvorfor det(eks.; sammenlignet med en annen)?? Synes nå de er tøffe jeg da.. Endret 19. desember 2003 av Birger_Nord Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hehe. Den var lite pen, og så ikke serlig god å holde i.... God Jul mvh BalleMann Lenke til kommentar
H2H Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 genial å holde i den musa... men den forgje versionen var knappene litt for følsomme. la lissom fingeren oppå, woops så hadde du klikket! Lenke til kommentar
bambam Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 De musene er geniale. Men likte de bedre når Razer lagde dem selv. Terratec versjonen er ikke spesiellt bra. Holder meg til MX300 foreløpig Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Noen som vet når de kommer til norske webshoper..??? Har tenkt og kjøpe meg en til jeg skal på TG.. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Noen som vet når de kommer til norske webshoper..???Har tenkt og kjøpe meg en til jeg skal på TG.. denna musa er konge... men det krever litt av deg. 1. Du må nok belage deg på å være "hemma" i spill og OS i MINST 1 uke (det krever nemlig mye øvelse hvis du ikke er vant med slik mus og form) 2. Du må slå ned sens i spill og OS til det minimale, ellers får du sjokk 3. Denna musa fortjener en god musematte (ikke fordi den kanskje trenger det, men av den enkle grunn, den ruler rett å slett) Hadde en slik før (dvs. en av de tidligere utgavene) og den var ekstrem... men som sagt, det er ikke bare å bytte fra en lita fillemus og så klarer du alt... det krever intens øvelse! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Da for jeg ta meg litt å lære meg det, når den kommer ut... Hvilken musa matte anbefaler du da...??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå