Gå til innhold

Chili fikk medhold av departementet: Utsetter Fri Data-vedtak til februar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artikkel fra Dagens Næringsliv om ChiliMobil med fokus på kundeveksten, økonomiske utsikter og litt om konflikten med Nkom:

https://www.dn.no/telekom/mobil/chili-mobil/nkom/chili-mobil-femdoblet-kundemassen-pa-ett-ar/2-1-509171

Er jo morsomt di har fått en kundevekst på  38000 hva skjer når telia/ice/telenor faktisk infører et bra tilbud uten løgn og skjervilkår. Kundene kommer nokk till å flokke bort raskere en di kom. og da sitter di der med massive underskudd på oss storbrukere Kan jo bli morro

Endret av EmLeX
Lenke til kommentar

Artikkel fra Dagens Næringsliv om ChiliMobil med fokus på kundeveksten, økonomiske utsikter og litt om konflikten med Nkom:

https://www.dn.no/telekom/mobil/chili-mobil/nkom/chili-mobil-femdoblet-kundemassen-pa-ett-ar/2-1-509171

Anbefaler alle å se nøye på  bildet som er brukt i artikkelen i DN. Er dette fjeset til ærlig menn eller er det en grunn til brede glisene? Ser for meg at direktøren akkurat nevnte hvor lettlurte mobilkundene er, også brast både direktør og styreleder ut i full latter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Anbefaler alle å se nøye på bildet som er brukt i artikkelen i DN. Er dette fjeset til ærlig menn eller er det en grunn til brede glisene? Ser for meg at direktøren akkurat nevnte hvor lettlurte mobilkundene er, også brast både direktør og styreleder ut i full latter.

Jeg mener Chili har driti seg ut jeg og, men den suppa du kommer med her er rimelig tynn og kun spekulativ. Folk kan da være hyggelige og smile selv om de strir med noen kunder

• Liker 3
Lenke til kommentar

Utifra instrøm av 38000 kunder om men regner med di fleste av di er fri data kunder. har di en intekt på nermere 19m i månden. regnet litt på det og går ut i fra data priser i grosist markede blir det rundt 71 til 117 gb per kunde før di taper penger. men men kan jo vere di har noen bedre avtaler med telia men det er vell heller tvilsomt som di holder på

Endret av EmLeX
Lenke til kommentar

Jeg mener Chili har driti seg ut jeg og, men den suppa du kommer med her er rimelig tynn og kun spekulativ. Folk kan da være hyggelige og smile selv om de strir med noen kunder

Ikke vær så sur. Var forsøk på litt nyttåsrhumor. Neste gang skal jeg huske [spøk]om jeg noengang tør dristr meg utpå med spøk igjen[/spøk]

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke vær så sur. Var forsøk på litt nyttåsrhumor. Neste gang skal jeg huske [spøk]om jeg noengang tør dristr meg utpå med spøk igjen[/spøk]

Du får unnskylde meg, men etter åresvis med diskusjoner her inne, så finnes det folk som kommer med merkeligere utsagn enn det der, så det er derfor det er litt lett å ta ting litt for bokstavlig :p

Godt nyttår :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Trodde jeg hadde lagt til smilefjes på slutten men ser nå at det hadde jeg fått med så da ble det nok også litt vanskelig å tolke. Jaja nå ble det nå avklart at det var en spøk så da er det jo greit. 

Godt nytt år til deg også og alle andre som måtte ramle innom i løpet av natten. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...