Marvil Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Om jeg har en lang strek som jeg vil bøye litt, hvordan skal det gjøres..? For eksempel har jeg et bilde som er helt blått. Jeg vil ha en grønn slange som slenger seg gjennombildet. Hvordan? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 I assume du snakker om photoshop.. Bruk pen tool til å lage og transformere slike ting uten å miste kvalitet. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 regner med at det er PS du bruker siden du ikke sier noe.. du lager først bakgrunnslayeret ditt (blått) så lager du den grønne streken i et nytt layer. du markerer så dette layeret og går inn på Filter > Disort > Twirl eller Waves. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) I assume du snakker om photoshop.. Bruk pen tool til å lage og transformere slike ting uten å miste kvalitet. ser eg kanskje bommet litt med svaret, men det var nesten i samme gaten. Endret 19. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 I assume du snakker om photoshop.. Bruk pen tool til å lage og transformere slike ting uten å miste kvalitet. PhotoShop ja.. Skjønte ikke spes mye av Pen Tool. Kom jo streker som kunne lages til rare former.. Bruksanvisning/tutorial? Skal se ca. sånn ut: Den "Distort" funka heller ikke spesielt til mitt formål.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Du lager den figuren du vil ha med pen tool... så velger du "convert point tool" og lager de buene o.l. du vil ha... og resten klarer du vel... Lagde også et lite bilde på hvordan det ser ut: -->Link<-- brukte plastic wrap filter på den også... Endret 19. desember 2003 av Jibril2k Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 en sånn en?? Den skal være like bred overalt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå