olsenpia Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Hei, jeg hadde muntlig privatisteksamen 11. desember. Står at karakteren skal være tilgjengelig på Privatistweb innen to uker etter avlagt eksamen, men karakteren er ennå ikke lagt ut på Privatistweb. Bør jeg sende mail til Privatistweb? Begynner å bli stressa, har jo gått over to uker. Samtidig har det jo vært noen helligdager etc. Men i den andre muntlige eksamenen jeg hadde (4. des) ble karakteren lagt ut dagen etter, så synes dette var rart. Lenke til kommentar
Hansen00 Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Fikk du ikke vite hva karakteren var rett etter eksamen? Lenke til kommentar
olsenpia Skrevet 27. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2018 Fikk du ikke vite hva karakteren var rett etter eksamen? Jo, men karakteren skal stå i Privatistweb slik at jeg får den med på kompetansebeviset som sendes i januar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 (endret) Jo, men karakteren skal stå i Privatistweb slik at jeg får den med på kompetansebeviset som sendes i januar. Kontakt fylkeskommunen(ditt lokale privatistkontor) og få avklaring i spørsmålet, jeg tror sensor har glemt det før jul Endret 28. desember 2018 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
olsenpia Skrevet 28. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2018 Kontakt fylkeskommunen(ditt lokale privatistkontor) og få avklaring i spørsmålet, jeg tror sensor har glemt det før jul Jeg sendte mail til eksamenskontoret og fikk svar om at alt er i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå