Ung Spiller Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Hei! Hørte at det finnes en app som gjør det mulig å skru på varmen fra mobiltelefonen mens man er utenfor bilen. Er dette mulig? Isåfall, hvilke biler er dette mulig for? Hva heter appen? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Forskjellige fabrikat har forskjellig app. Vi kan jo begynne med at du forteller oss hvilken bil du har først, og så tar vi det derfra. 3 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Man får vel Defa/Webasto/whatever også med slik funskjon? 2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 De fleste elbiler har slik funksjon. Men du må nesten si hvilken bil du har/vil ha. Webasto og ebenspracher kan monteres/er montert på mange biler og da bruker det å følge med en fjernkontroll for å starte varmingen. Er nok dem billigste løsningen på vanlige biler. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Ring 81549300 og si med klar og tydelig røst "jeg ønsker å aktivere oppvarming av bil av type <bilmerke og -type> med kjennetegn <reg.nr.>", samt tidspunkter for start og stopp. Alternativt kan du f.eks. installere Defa Link. Jeg har det i min bil, det fungerer strålende å styre det fra appen. 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 (endret) Som nevnt over leveres slike løsninger til forskjellige biler. I tillegg kan det monteres varmere evt monteres det en enhet i canbus porten som kan styre slikt, dog tilpasset noen biltyper. Jeg har dette i min tesla model S hvor jeg har integrert dette inn i ett hjemme automasjonssystem slik at bilen varmes i det jeg starter dagen. Endret 26. desember 2018 av Salvesen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Vanlig motor- og coupévarmer og denne (krever mobilabonnement). Evt denne hvis carport/garasje er innenfor wifisignalet ditt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå