Gå til innhold

Bokføring: refusjon av sykepenger fra NAV


Anbefalte innlegg

Vi har betalt lønn til en ansatt under arbeidsgiverperioden -første 16 dager av sykdom. Han var kronisk syk og derfor fikk vi refusjon fra nav. Hvordan kan vi kontere denne innbetalingen?

Jeg vet at vi må rapportere den i A-melgingen og med den hadde vi ingen problemer. Jeg bare vet ikke hva bør jeg gjøre med den inbetalingen fra Nav vi fikk på vår konto. Finnes det noe spesielt konto for sånne innbetalinger?

 

På forhånd takk for hjelp. Jeg er eneste som er ansvarlig for regnskap i hele firma og vil ikke gjøre noen feil. Håper at det finnes noen som vil hjelpe meg litt :)

 

Magda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...