rmx Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hvilke programmer kan jeg bruke til det untatt DC og DC++ for jeg kommer aldri inn på de serverne der.... Jeg vil laste Need For Speed Underground.. Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 kremt... det er ikke lov å laste ned kopibeskyttet materiell.. men, DC++ er tingen, hva mener du med at du ikke kommer inn på hubbene? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Å poste på forumet om hva som mest sannsylig er ulovlig nedlasting er dumt.. Endret 19. desember 2003 av Koffe Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Du må bare dele så mye som serveren krever. Tar du 20gb burde det holde en stund. Også må du gi 3 downloadslots. Hvorfor bruke noe annet enn DC når det er så enkelt? Lenke til kommentar
rmx Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg har prøvd og komme inn på dc... men jeg blir tilkoblet og så fra kobltet raskt 6-7 ganger... Så blir jeg fra koblet.... Lenke til kommentar
Mira Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Fra retningslinjene: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. God jul Don't shot the messenger Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 i norge er det lov til å laste ned akkuratt det du vil, så lenge det er til deg selv og ingen andre. dette er sant, det er ingen lover som sier at du ikke har lov, bare at du ikke har lov til å dele ting med andre, eller la andre laste ned fra deg, eller evebtuellt selge ting du har lastet ned... dette er en liten grunn til at IT geekene stemmer nei til EU....for der er det ikke helt likt. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 gidder ikke begynne den diskusjonen med deg, men på forumet gjelder egne regler.... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 vel, altså, jeg er ikke FOR at slike ting som nedlasting av spill o.l. ville bare konstantere fakta....prøvde ikke å diskutere med noen....er helt enig at dette som han tok opp kan han ta på en annen plass en på en computer foum. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 www.packetnews.com er en side du kan bruke til å søke på xdcc boter på IRC du kan laste ned fra nå regner jeg med du har spillet selv og bare laster ned som en "sikkerhetskopi" right ? Lenke til kommentar
razer Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Vil du ha NFSU? Gå i butikken å kjøp det! Offtopic: Du har vel ikke en comparelink til 3dmark03 resultatet du har i signaturen din der? eller er du på bløffetur igjen? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 i norge er det lov til å laste ned akkuratt det du vil, så lenge det er til deg selv og ingen andre. dette er sant, det er ingen lover som sier at du ikke har lov, bare at du ikke har lov til å dele ting med andre, eller la andre laste ned fra deg, eller evebtuellt selge ting du har lastet ned... dette er en liten grunn til at IT geekene stemmer nei til EU....for der er det ikke helt likt. Men vi tillater ikke piratkopiering her og dermed stenges denne posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg