AssKicR Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 /\ || SE OPP! || DET ER JO DER! nei Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg vet faktisk hvem dama er...bor i bygda, så jeg føler litt skyldfølelse nå...skulle aldri ha gjort det! Bor i bygda? Vet ikke helt jeg, ble nevnt at dette opprinnelig var postet på ocshoot.no av en annen, noe som støtter denne teorien er at noen kameater av meg faktisk tok dette bildet i Oslo. Bygd? For all del Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) [quote name='guruthos' date='25/12/2003 : 02:48'] [quote name='Gabriel Shear' date='22/12/2003 : 02:09'] Jeg vet faktisk hvem dama er...bor i bygda, så jeg føler litt skyldfølelse nå...skulle aldri ha gjort det! [/quote] Bor i bygda? Vet ikke helt jeg, ble nevnt at dette opprinnelig var postet på ocshoot.no av en annen, noe som støtter denne teorien er at noen kameater av meg faktisk tok dette bildet i Oslo. Bygd? For all del [/quote] det med at det ble opprinnelig postet på ocshoot.no er bare bullshit. Endret 25. desember 2003 av Gabriel Shear Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Samma f*en om det er posta der eller ikke, de tok bildet i oslo. URL er forresten http://home.no.net/dude/unknown.jpg Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 LoooL stakkar dame da Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Kjenner meg igjen der ja... lol. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) OK, Naustdaltunellen ja.. Endret 18. januar 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 guruthos kan bare gå å legge seg, for bildet tok kompisen min på bomstasjonen til Naustdaltunnelen (Sogn og Fjordane.) Ikke i Oslo som han tyter om, han har tydeligvis sikkert en annen "må ha rett" fyr, som totalt ikke klarer å innse at han har feil. Viss du er så forpult sikker så kan du vel oppgi noen kilder istedenfor å bare prate piss preik. Hvor har du sett dette bildet før liksom? Gi meg link da for svarte!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå