AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Såvidt jeg har skjønt, har både OBOS og Nordea boligsparingskontoer hvor man kan sette inn 300 000 med en gang. Hvem av de er best? Jeg har ikke OBOS-medlemskap, og man trenger vel ikke noe medlemskap i Nordea. Men i OBOS må man ha begge BSU-kontoene der, men hvordan er det med vanlig sparekonto og brukskonto/lønnskonto? Ser at det er 0,10 % forskjell i renter, men det utgjør vel kun rundt 200 kr årlig i renter. Anonymous poster hash: fe376...500 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Valget er ikke vanskelig, Nordea. Du slipper å betale 200-300 årlig til OBOS for å være medlem. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2018 Valget er ikke vanskelig, Nordea. Du slipper å betale 200-300 årlig til OBOS for å være medlem. Jeg heller nok mest mot Nordea, ja. Noen som vet om det er mulig å kun ha boligsparekonto i Nordea, og alle andre kontoer i en annen bank? Og er det lov med både BSU, BSU 2.0 og boligsparekonto? Anonymous poster hash: fe376...500 Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Du får en brukskonto og. Jeg har hatt 0 kr på den siden jeg åpnet min BSK. Har ikke bsu I nordea. Så, ja. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Jeg heller nok mest mot Nordea, ja. Noen som vet om det er mulig å kun ha boligsparekonto i Nordea, og alle andre kontoer i en annen bank? Og er det lov med både BSU, BSU 2.0 og boligsparekonto? Ja, det er lov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå