Everket Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Flere av mine filmer, mp3 og rar filer står plutselig oppført som 0kb. Det må ha skjedd nylig for jeg så på en av filmene senest to dager siden. For en dag siden testet jeg ny psu i pcen så jeg drev og dro ut og inn kabler. Jeg skrudde av og på pcen ved flere annledninger men da med vanlig skru av metod fra windows. Tenker kanskje noe kan ha skjedd i forbindelse med dette men det kan også være tilfeldig. Har prøvd scandisk uten at det hjalp eller at man fant feil. Hva gjør jeg nå, og er det noen erfaringer og dele her? Søker forsatt etter filer på 0kb og er redd bilder og dokumenter også har gått helvete og det vil i såfall være krise. Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Flere av mine filmer, mp3 og rar filer står plutselig oppført som 0kb. Det må ha skjedd nylig for jeg så på en av filmene senest to dager siden. For en dag siden testet jeg ny psu i pcen så jeg drev og dro ut og inn kabler. Jeg skrudde av og på pcen ved flere annledninger men da med vanlig skru av metod fra windows. Tenker kanskje noe kan ha skjedd i forbindelse med dette men det kan også være tilfeldig. Har prøvd scandisk uten at det hjalp eller at man fant feil. Hva gjør jeg nå, og er det noen erfaringer og dele her? Søker forsatt etter filer på 0kb og er redd bilder og dokumenter også har gått helvete og det vil i såfall være krise. Ser ut til at den kanskje skriver litt feil da siden den har surra til filer du har nylig vært inne på. Prøv og kopier disken over til en annen uten og uten og rote mer der. Kanskje du er heldig og får over mesteparten av data før den rekker og skrive over og surre det til. Litt sent men, backups! Lenke til kommentar
Everket Skrevet 25. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2018 Jeg har litt backup liggende, men det er veldig rotete. Jeg burde vel heller bruke disk image backup? I stedet for å kopiere x antall mapper fra den ene hdd til den andre? Snaut 3k filer med 0kb, heeeeeeldigvis hovedsaklig filer jeg fort kan finne igjen. Du tror hdd er på vei til å tryne ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Er flere mulige årsker til at slikt kan skje. Les denne: How to Recover 0 Byte Files in Windows. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 25. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2018 (endret) Ser ut som jeg finner flere av de 0kb filene igjen(via easeus data recovery), men de heter jo noe helt annet. Og rekonstruere ca 100 rar filer med feil navn blir i overkant vanskelig tenker jeg. Jaja det ser ut som det i alle fall er håp om å finne tilbake til filene, selv om det skulle ta hundrevis av timer. Endret 25. desember 2018 av Everket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå