buffy88 Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 God jul alle sammen:) Sitter her med et aldri så lite luksusproblem. Fikk noen spill til jul, men fikk plutselig opp en beskjed at det ikke var nok lagringsplass. Har ikke så lyst til å slette gamle saver hvis jeg ikke må. Hvordan løser jeg dette..?? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Det enkleste er å kjøpe en 2,5" USB3-disk og plugge i PS4. Denne kan formateres under Storage og brukes som Extended storage. PS4 vil automatisk bruke den nye disken til spillene du legger inn. Du kan også bytte den interne disken i maskinen, men da må du kopiere ut det du trenger og legge f.eks på en USB-flashdrive først og legge det tilbake igjen. Du vil også trenge firmware på en USB-flashdrive for å initiere maskinen når det står en helt ny disk i den. Sony har guider på dette online. Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 25. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2018 Det enkleste er å kjøpe en 2,5" USB3-disk og plugge i PS4. Denne kan formateres under Storage og brukes som Extended storage. PS4 vil automatisk bruke den nye disken til spillene du legger inn. Du kan også bytte den interne disken i maskinen, men da må du kopiere ut det du trenger og legge f.eks på en USB-flashdrive først og legge det tilbake igjen. Du vil også trenge firmware på en USB-flashdrive for å initiere maskinen når det står en helt ny disk i den. Sony har guider på dette online. Ja ok da får jeg prøve det tusen tusen for hjelpen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Fikk samme problemet på min xbox nylig. Heldigvis var det black friday da så fikk en 4TB liten eksterndisk til 699,- eller noe på Elkjøp. Mulig det er like gode deals nå i romhjulen. 5TB lagring totalt varer en stund. Disken er vel så rask som den interne diskem så merker ingen forsjell i ytelsen. Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 25. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2018 Fikk samme problemet på min xbox nylig. Heldigvis var det black friday da så fikk en 4TB liten eksterndisk til 699,- eller noe på Elkjøp. Mulig det er like gode deals nå i romhjulen. 5TB lagring totalt varer en stund. Disken er vel så rask som den interne diskem så merker ingen forsjell i ytelsen. Ja får satse på det dukker opp noen gode tilbud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå