Gå til innhold

Lagringsplass Ps4 hjelp!

buffy88

Anbefalte innlegg

God jul alle sammen:)

Sitter her med et aldri så lite luksusproblem.

Fikk noen spill til jul, men fikk plutselig opp en beskjed at det ikke var nok lagringsplass.

Har ikke så lyst til å slette gamle saver hvis jeg ikke må.

Hvordan løser jeg dette..??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det enkleste er å kjøpe en 2,5" USB3-disk og plugge i PS4. Denne kan formateres under Storage og brukes som Extended storage. PS4 vil automatisk bruke den nye disken til spillene du legger inn.

Du kan også bytte den interne disken i maskinen, men da må du kopiere ut det du trenger og legge f.eks på en USB-flashdrive først og legge det tilbake igjen. Du vil også trenge firmware på en USB-flashdrive for å initiere maskinen når det står en helt ny disk i den. Sony har guider på dette online.

Lenke til kommentar

Det enkleste er å kjøpe en 2,5" USB3-disk og plugge i PS4. Denne kan formateres under Storage og brukes som Extended storage. PS4 vil automatisk bruke den nye disken til spillene du legger inn.

Du kan også bytte den interne disken i maskinen, men da må du kopiere ut det du trenger og legge f.eks på en USB-flashdrive først og legge det tilbake igjen. Du vil også trenge firmware på en USB-flashdrive for å initiere maskinen når det står en helt ny disk i den. Sony har guider på dette online.

Ja ok da får jeg prøve det :) tusen tusen for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Fikk samme problemet på min xbox nylig. Heldigvis var det black friday da så fikk en 4TB liten eksterndisk til 699,- eller noe på Elkjøp. Mulig det er like gode deals nå i romhjulen.

5TB lagring totalt varer en stund.

Disken er vel så rask som den interne diskem så merker ingen forsjell i ytelsen.

Lenke til kommentar

Fikk samme problemet på min xbox nylig. Heldigvis var det black friday da så fikk en 4TB liten eksterndisk til 699,- eller noe på Elkjøp. Mulig det er like gode deals nå i romhjulen.

5TB lagring totalt varer en stund.

Disken er vel så rask som den interne diskem så merker ingen forsjell i ytelsen.

Ja får satse på det dukker opp noen gode tilbud :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...