Odd R. Valmot Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Wifi i fly: Det kan bli mulig å snakke i telefonen mens du er i lufta Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 SAS hadde mobilnett ombord allerede i slutten av 2013. Så forsvant det bare helt plutselig.. 2 Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Det er mye rart teknologien og forskningen ikke finner svar på, men jammen finner de ut hvordan man kan gjøre det enda jævligere å sitte på et fly. Takk skal dere ha, karer. 9 Lenke til kommentar
missi Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Toppers. En telefon midt på natta med en skrikende slektning fra et fly som styrter. 4 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Skjønner ikke alt sutringen, ett par støykanselerende hodetelefoner koster jo nada om dagen, i mange fly utleverer de dette "gratis" også. Internett å telefon muligheter er veldig bra for oss som tilbringer 100 vis av arbeidstimer på nettopp fly ila ett årsverk. 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Jeg trodde at ringing fra fly forsvant omtrent samtidig som ISDN. Mange fly hadde det, og nesten ingen brukte det. Bortsett fra han som fant ut at systemet lot ham ringe gratis med spillerkortet fra Norsk Tipping. Det ble oppfattet som AMEx. 3 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Håper det samtidig kommer stilleavdeling. 7 Lenke til kommentar
missi Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Skjønner ikke alt sutringen, ett par støykanselerende hodetelefoner koster jo nada om dagen, i mange fly utleverer de dette "gratis" også. Internett å telefon muligheter er veldig bra for oss som tilbringer 100 vis av arbeidstimer på nettopp fly ila ett årsverk. Det handler om at en plutselig er tilgjengelig der en før hadde en deilig deilig frisone. 4 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Det handler om at en plutselig er tilgjengelig der en før hadde en deilig deilig frisone. Joda, men dette er jo både bra og dårlig. Iallefall slik jeg ser på det. Utrolig mange møter en går glipp av over atlanteren.. 1 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Hva er poenget med å installere en picocelle i flyet når man kan bruke tale over WiFi? Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Toppers. En telefon midt på natta med en skrikende slektning fra et fly som styrter. Slik som passasjerene, i de konstruerte "fakta-forklaringene", ringte sine kjære før flyene ble styrtet inn i TwinTower i 2001 ? De tårnene som gikk opp i støv, og ellers falt ned i sin egen akse uten at det var truffet? "De første flyene fikk slik forbindelse i 2011 " "Og samtidig vil stort sett alle vestlige medier står avkledt som naive og godtroende fjols i beste fall, eller som aktive sminkører for løgn og virkelighets-omskriving. Begge deler er sannsynligvis riktig." https://www.derimot.no/9-11-na-skal-en-bit-av-hendelsen-undersokes-juridisk/ Lenke til kommentar
missi Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Slik som passasjerene, i de konstruerte "fakta-forklaringene", ringte sine kjære før flyene ble styrtet inn i TwinTower i 2001 ? De tårnene som gikk opp i støv, og ellers falt ned i sin egen akse uten at det var truffet? "De første flyene fikk slik forbindelse i 2011 " "Og samtidig vil stort sett alle vestlige medier står avkledt som naive og godtroende fjols i beste fall, eller som aktive sminkører for løgn og virkelighets-omskriving. Begge deler er sannsynligvis riktig." https://www.derimot.no/9-11-na-skal-en-bit-av-hendelsen-undersokes-juridisk/ Merkelig at flighten jeg hadde på en B777 i 2004 hadde telefoner i alle seter ombord som jeg kunne ringe hvor jeg ville i verden fra. Har du vurdert å stryke «Kunnskap» fra nicket ditt? Les hele denne artikkelen fra 1999: https://www.zdnet.com/article/airlines-ban-cell-phones-but-why/ 2 Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 (endret) SpaceX sitt StarLink-system kommer nok til å ta over denne trafikken totalt om få år. 12.000 satellitter i lav jordbane vil kunne leveret gigabit-hastighet til fly og skip, med svært lav latency (under 50ms, i enkelte tilfeller så lav som 7ms). De som bor utenfor dekning av fiber vil også kunne få god nytte av dette, det blir nok langt billigere enn 4G pga. at kapasiteten er så mye høyere.Elon Musk leverer igjen https://en.wikipedia.org/wiki/Starlink_(satellite_constellation) Endret 26. desember 2018 av Jens Kr. Kirkebø Lenke til kommentar
Frank_H Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Skjønner ikke alt sutringen, ett par støykanselerende hodetelefoner koster jo nada om dagen, i mange fly utleverer de dette "gratis" også. Internett å telefon muligheter er veldig bra for oss som tilbringer 100 vis av arbeidstimer på nettopp fly ila ett årsverk. støykansellerende hodetelefoner kansellerer støy.. ikke prat. Du hører faktisk litt bedre med de på enn uten.. så det tipset er mot sin hensikt... 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 støykansellerende hodetelefoner kansellerer støy.. ikke prat. Du hører faktisk litt bedre med de på enn uten.. så det tipset er mot sin hensikt... Det kommer vel an på typen en bruker og settings. Jeg vet sony sine har slike features. Man hører definitivt ikke samtaler bedre med bose sine, laaangt mindre. Det er disse jeg har sverget til i min reisevirksomhet. hører "nada". 1 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Det kommer vel an på typen en bruker og settings. Jeg vet sony sine har slike features. Man hører definitivt ikke samtaler bedre med bose sine, laaangt mindre. Det er disse jeg har sverget til i min reisevirksomhet. hører "nada". Er en egen knapp på Sonys om du vil høre stemmer. Vanlig støykansellering fungerer likt som på Bose. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Er en egen knapp på Sonys om du vil høre stemmer. Vanlig støykansellering fungerer likt som på Bose. Ja det var det jeg mente. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Håper det samtidig kommer stilleavdeling. Forhåpentligvis med aldersgrense. 1 Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Merkelig at flighten jeg hadde på en B777 i 2004 hadde telefoner i alle seter ombord som jeg kunne ringe hvor jeg ville i verden fra. Har du vurdert å stryke «Kunnskap» fra nicket ditt? Les hele denne artikkelen fra 1999: https://www.zdnet.com/article/airlines-ban-cell-phones-but-why/ "De første flyene fikk slik forbindelse i 2011 " I den høyden og farten, i flyene i 2001 var det ikke mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå