Everket Skrevet 29. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2018 Den lyden var svært lik synes jeg Gabri3L. Skal ta en titt i csgo. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Hvorfor i all verden skal en godta noen som helst form for ulyd fra PC/komponenter, uansett lydstyrke/karakter? Det er vel ingen som godtar den minste ulyd fra TV'n? ...……… …. eller for den saks skyld i Hi-Fi annlegget. Skjønner ikke at enkelte mener det er annerledes med pc. Greit nok driver en med extrem oc med subzero kjøling…. ...... Da bør du kaste all elektronikk du bruker.Laderen til mobilen vil støye svakt om du er et skikkelig stille sted 1 Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 lav kvaliets kondensatorer kapasitorer I elekktronikk osv kan skape coil whine etterhvert pga thermo dinamikken og lyden som Gabri3L beskriver høres ut som den kommer fra en dårlig kondensator Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Ja, video opptaket mitt er fra et Gigabyte Vega 56 kort som er godt kjent for å være av svært dårlig kvalitet. Og der coil whine ikke akkurat har vært et ukjent fenomen. Skulle ønske jeg hadde googlet det før jeg kjøpte det. Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Da bør du kaste all elektronikk du bruker. Laderen til mobilen vil støye svakt om du er et skikkelig stille sted Vel..... jeg skrev da ULYD, så om jeg må presisere er det lyd som ikke skal være tilstede/eller for høy... Har dog fått med meg at flere mener noe godt hørbar støy som coilwhine ikke er så mye og bry seg med, lurer på om de samme synes deres nye headsett til eks 10K har en litt godt hørbar høyfrekvent lyd i den ene driveren godtar dette.....? pffft 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå