Cthulhu Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Øreplugger, spillkonsoller og smarthøyttalere kommer høyt opp.Dette er de 10 gavene ekspertene tror du finner under juletreet i år Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Google home... Man har da slegge... 3 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Google home... Man har da slegge... Ja, det har man heldigvis. Men det er skremmende hvor lite folk er opptatt av sikkerhet og personvern. https://www.nrk.no/kultur/advarer-mot-googles-norske-smarthoyttaler_-_-ikke-en-hvilken-som-helst-husgjest-1.14239760 Google Home lagrer faktisk alt som blir sagt. Greitt nok at den lagrer det du sier, men ikke så greitt om den lagrer det gjester, dine barn etc sier. Mulig slegga må være med når jeg reiser på besøk. 3 Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Å pakke opp en google home må være omtrent like hyggelig som å pakke opp en elektronisk fotlenke. 3 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Jeg tror heller jeg hadde satt pris på klær osv som gave enn elektronikk. Jeg ønsker ikke å høres pompøs ut, men det er så dyrt for elektronikk, tjenestene henger på for mange plattformer til at folk orker å bry seg, og de vet ikke hva jeg har fra før av. Ingen som ønsker seg et abonnement fra Chili under treet i år da? 2 Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Det var da merkelig, hele kommentarfeltet virker til å være enig om at Google det vil de ikke ha i hus. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 (endret) Kunne gjerne ha tenkt meg en Switch, men jeg vil anta at jeg pakker opp pergo og ei jerngryte. Og det er langt fra det verste. e: Og det gjorde jeg. Endret 25. desember 2018 av Datasmurf Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Folk og "eksperter" gjør seg ofte forskjellige betraktninger. Minnes "Blu-ray" som ble kåret til årets produkt på norsk expo… Ikke uventet er listen full av proprietært elektrosøppel med skyhøy avanse. Det beste med å få en Google Home/Alexa/… er at du aldri trenger å prate med giveren igjen noensinne! 10/10. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Det var da merkelig, hele kommentarfeltet virker til å være enig om at Google det vil de ikke ha i hus. Men alle vil ha Androidtelefon, som om det er noe annerledes. 3 Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Nei, vet du hva... Bortsett fra noen ting som er blitt hintet til og jeg vet er ønsket og litt klær og pynt som jeg også vet passer, så er det meste julekaker og snop jeg har laget selv. Blir personlig og alltid satt pris på. Elektronikk osv. er veldig person- og behovsbetinget og best at folk kjøper selv. 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Dette tror jeg ikke noe på. Jeg spår ullsokker, ullgenser, sengetrekk, sokker, genser, lysestake, diverse pyntegjenstander til huset, snøskuffe (hadde fres på lista)... Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Google home... Man har da slegge... Ja, det har man heldigvis. Men det er skremmende hvor lite folk er opptatt av sikkerhet og personvern. https://www.nrk.no/kultur/advarer-mot-googles-norske-smarthoyttaler_-_-ikke-en-hvilken-som-helst-husgjest-1.14239760 Google Home lagrer faktisk alt som blir sagt. Greitt nok at den lagrer det du sier, men ikke så greitt om den lagrer det gjester, dine barn etc sier. Mulig slegga må være med når jeg reiser på besøk. Kanskje du skal droppe slegga og ta med deg foliehatten istedet. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Tek.no er et nettsted for alt som bruker strøm. De da er ikke alt annet med, vedr innspill om andre ting som ikke bruker strøm. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Tipper på at de fleste ønsket seg den nyeste iPhone. Dyrt å kjøpe selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg