Spillredaksjonen Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 KONKURRANSE: Se hva du kan vinne på selveste julaften Lenke til kommentar
Despacito Spider Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 eyy lmao endelig kan jeg bli en pro gamer Lenke til kommentar
Despacito Spider Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Eyy skikkelig bra easter egg altså! Eller burde jeg si jule pakke >D Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 (endret) PS: Nisseluen er ikke synlig i mobilversjonen (Chrome, Android 9) og nissen gjør unevnelige ting til venstre på skjermen (veldig aktiv bakende). ;D Endret 24. desember 2018 av Herindur 1 Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 God jul til alle i Gamer og alle lesere! Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 GG, funker ikke på mobil haha! Synes dere likegodt kan trekke fra alle innsendere da, som plaster på såret for sub optimal nettside 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Blir moro å spill SMash Bros fra denne, høhø! God Jul, alle sammen! =) Lenke til kommentar
Ajaner Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Finner ingen nisser, og aner ikke hva den ev. foretar seg. Valgte derfor svar ut fra hva jeg synes hadde passet best. Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 God jul folkens. Setter pris på at det ennå finnes grunner til å surfe på pc-en enn mobilen. Hilsen dinosaur som nekter å konvertere 2 Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 GG, funker ikke på mobil haha! Synes dere likegodt kan trekke fra alle innsendere da, som plaster på såret for sub optimal nettside Funket jo på en måte i desktop, modus Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 GG, funker ikke på mobil haha! Synes dere likegodt kan trekke fra alle innsendere da, som plaster på såret for sub optimal nettside Funket jo på en måte i desktop, modus Kan ikke dere bare sende stoler til alle oss 10 som har kommentert? 2 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 GG, funker ikke på mobil haha! Synes dere likegodt kan trekke fra alle innsendere da, som plaster på såret for sub optimal nettside Funket jo på en måte i desktop, modus Kan ikke dere bare sende stoler til alle oss 10 som har kommentert? Synes jeg hørtes mye mer smart ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå