AfterGlow Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Nyttårsgave fra Bethesda.Fallout 76-spillere får tre gratis Fallout-spill i januar Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 (endret) dette er spill alle burde spille, i alle fall de som liker sjangeren.i disse spillene kan man gjøre akkurat som man ønsker. hjelpe en liten gutt å finne boka si, sure!sprenge en utedass og dekke hele landsbyen i dritt? check!drepe alle sammen i en camp fordi du føler for det? såklart btwm husk å ta perken "bloody mess". drepe raiders og andre blir så mye mer brutalt/moro da Endret 24. desember 2018 av Spirre 2 Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Husker at dette spillet lærte meg hva en "fluffer" var.......good times! Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Hvorfor i alle dager gjør de dette? Om noen av fallout 76 spillerne faktisk gir de to første spillene i serien en sjans, kommer de aldri til å spille fallout 76 igjen . 3 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 kun pesefolk som får nyte godt av dette... smart Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Skal si Bethesda gjør mye rart for å prøve å redde seg inn igjen etter katastrofen Fallout 76. De gjør vel egentlig alt annet enn det de burde: Trekke spillet fra alle platformer, refundere alt, si "sorry, cashgraben vår faila", og bruke en 2-3 år på å gjøre spillet spillbart. 1 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Alternativt kan du bruke 7.5 USD på GoG i stedet, så slipper du å forklare folk som ser Fallout 76 i biblioteket ditt at du ikke var i stand til se hvor serien var på vei ut fra Fallout 4. 1 Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 (endret) Vet at det er pop å hate spillet, særlig blandt flokkdyra som ikke har prøvd det selv, men jeg liker FO76. Liker at det er chill spill.Har forresten designet en 3D-printbar Fallout-inspirert Mini-ITX-kabinett. Lakket for å se slitt ut. Kjører 1050TI i den nå, så jeg spiller ikke FO76 med denne, men skal sette inn en GTX 1070 snart. Spiller FO76 på maskin med overklokket Xeon X5690 og GTX1080. https://cults3d.com/en/3d-model/various/nuclear-bomb-pc-case-nuke Endret 26. desember 2018 av Lynxman 3 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Vet at det er pop å hate spillet, særlig blandt flokkdyra som ikke har prøvd det selv, men jeg liker FO76. Liker at det er chill spill. Har forresten designet en 3D-printbar Fallout-inspirert Mini-ITX-kabinett. Lakket for å se slitt ut. Kjører 1050TI i den nå, så jeg spiller ikke FO76 med denne, men skal sette inn en GTX 1070 snart. Spiller FO76 på maskin med overklokket Xeon X5690 og GTX1080. https://cults3d.com/en/3d-model/various/nuclear-bomb-pc-case-nuke Ga deg en tommel for det kabinettet Jeg er nok en av de som har en litt negativ "holdning" til 76, selv om jeg ikke har prøvd det. Flere grunner. Samtlige fallout spill laget etter 1 og 2, er dårligere enn de to første. Fallout har altid stått for gode singel player opplevelser, de færreste ønsket seg en multipkayer fallout. Og selfølgelig alle de negative anmeldelsene av spillet. Min kommentar var litt humoristisk og litt seriøst ment. Mulig det er "pop" med kritikk og at spillet er "chill". Men det har på mange måter gått helt bort fra det som gjorde de gamle spillene bra. De godt skrevene historiene og valgmulighetene. Selv om jeg er negativ til F76, frister det å prøve. Multiplayer fallout lokker jo så klsrt litt 3 Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 (endret) Ga deg en tommel for det kabinettet Jeg er nok en av de som har en litt negativ "holdning" til 76, selv om jeg ikke har prøvd det. Flere grunner. Samtlige fallout spill laget etter 1 og 2, er dårligere enn de to første. Fallout har altid stått for gode singel player opplevelser, de færreste ønsket seg en multipkayer fallout. Og selfølgelig alle de negative anmeldelsene av spillet. Min kommentar var litt humoristisk og litt seriøst ment. Mulig det er "pop" med kritikk og at spillet er "chill". Men det har på mange måter gått helt bort fra det som gjorde de gamle spillene bra. De godt skrevene historiene og valgmulighetene. Selv om jeg er negativ til F76, frister det å prøve. Multiplayer fallout lokker jo så klsrt litt Spillet fungerer bra nå. De har fiksa på veldig mye. Jeg har ikke opplevd en brøkdel av feilene som folk klager på siden jeg kjøpte det for to uker siden. Eneste feilen jeg har opplevd er faktisk den at det henger seg når man går ut av spillet, men det fiksa de på siste oppdateringen. Endret 27. desember 2018 av Lynxman Lenke til kommentar
Saint Anger Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Sikkert fint det, bortsett at jeg har de alle på steam, gog og CDer 1 Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Haha 76 suger så mye at de må gi ut de gamle spillene Bethesda har lagt en stor kabel på. Ah deilig å ha rett til tider mens fanboysa hyler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå