MindTooth Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hei. Jeg får følgende melding da jeg skal åpne "Legg til og fjern windows komponenter"; "Installasjonsprogrammet kan ikke laste informasjonsfilen msmqocm.inf. Kontakt systemansvarlig. Feilkode er 0x2 i linje 2011777033." Har prøvd å intallert SP1 på nytt, men samme prob.. Er det noen som vet hva jeg skal gjøre for å få fjernet dette problemet..??? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 søk etter fila i windowskatalogen(evt. i den skjulte katalogen "inf" under windows)... finner du den, åpner du denne i notisblokk... bah... gjorde det selv: der står det "INF file for installing MSMQ 3.0" "Provides guaranteed message delivery, efficient routing, security, and transactional support"... prøv å få tak i ei orginal fil.. (cdrom el.).. evt. pm. mailadressa di til meg, så sender jeg den til deg... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Har søkt, men fant en fil i Temp mappa til SP1.. Hvor er fila? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 sett explorer til å vise skjulte filer(verktøy->mappealternativer->vis.. vis skjulte og os-beskyttede filer)... ligger i windows\inf\ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Send filen du.. Tror den mangler, finner ikke den.. Kan du gi meg en kort guide..?! Hittil takk.. Endret 19. desember 2003 av Birger_Nord Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Fikk ny feil melding; "Kan ikke laste inn installasjonsbibliotekt msmqcom.dll, eller finner ikke funksjonen MsmqCom." Kontak bla bla bla... Noen forslag..?? Stor takk hittil da "rwu"..!! Lenke til kommentar
rwu Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) tja... litt bedre ble det dog... nå er det ikke inf-fila, men dll-fila som mangler... hehe... sende deg den også? edit: oops.. har visst ikke den fila...(?) prøv å søk litt po microsofts knowledge base, http://support.microsoft.com/default.aspx?...h;EN-US;KBHOWTO Endret 19. desember 2003 av rwu Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Du kan da det.. Hehe..!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå