*Petter* Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Hei, jeg har et litt eldre Logitech 2.1 sett, som oppfører seg litt rart. Så jeg tenker dette hadde vært et litt artig vinter morro å fikse. Planen er å bytte ut forsterker delen, prøve å beholde strømforsynings delen (ikke målt spenning enda). Noen som vet om dette er gjort tidligere? Har en liten LM1875 2.1 liggende som jeg vil bruke. Petter Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Hvilken høytaller? For problemet med logitech er ofte de bruker spessiel type forsterker som ikke er lett å finne tilsvarende som passer, hadde Logitech Z340 men det er ikke så lett siden må slå på via satelitthøytallerne. Lenke til kommentar
*Petter* Skrevet 23. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2018 Ja lurer på om det ikke er z340. Men selve av/på funksjonen bør være overkommelig, liker litt utfordringer. Hadde håpet noen andre hadde vært igjennom tilsvarende prosjekt. ? Volum og av/på er et must. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå