iR' BR34K Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Fjernar alt bry med kabel utan å gjere kompromiss med yting.TEST: SteelSeries Rival 650 Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Setter pris disse artiklene! Hadde også vært kult om dere kunne teste ROCCAT-produkter, som f.eks Vulcan, SuoraFX, Kone osv. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 "121 gram er litt i overkant" *Litt* i overkant? Logitech G Pro med sine 80gr gjør jo denne musa til Steeleseries nesten helt irrelevant for FPS-spilling 2 Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Fint å se trekk for gummei-grepene på sidene. Det er helt bak mål til den prisen. Lenke til kommentar
chritser Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 "121 gram er litt i overkant" *Litt* i overkant? Logitech G Pro med sine 80gr gjør jo denne musa til Steeleseries nesten helt irrelevant for FPS-spilling Helt enig, det her er en mus ingen som spiller FPS burde bruke. Jeg har Ultralight Pro på 70 g. Desto lettere mus, desto bedre aim er min erfaring. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Hva folk foretrekker når det kommer til musas vekt er forskjellig. Folk har forskjellige hender, og forskjellige grep. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Det er klart, men jeg tipper de aller aller fleste vil kunne bli bedre om de velger en mus som er lettere enn de vant med. Ingen tvil om at aim og reaksjonstiden favoriserer en lett mus Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Det er klart, men jeg tipper de aller aller fleste vil kunne bli bedre om de velger en mus som er lettere enn de vant med. Ingen tvil om at aim og reaksjonstiden favoriserer en lett mus Jeg gamer kun fps og personlig er denne musen bedre for meg. Logitech sine blir for lette, og jeg føler jeg mister presisjonen. Reaksjonen er kanskje ikke en gang hva det var, men presisjon er også viktig. Jeg begynte riktignok i gamle dager med en mus som hadde en ball som sensor, lenge før både laser og optisk. Så er nok vandt til en litt tyngre mus. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Har du virkelig prøvd å vende deg til en skikkelig mus på ca 80gr i en lengre periode? To-tre mndr? 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Har du virkelig prøvd å vende deg til en skikkelig mus på ca 80gr i en lengre periode? To-tre mndr? Har du virkelig prøvd å vende deg til en sikkerlig "tung " mus? Bare lurer 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå