Seig2 Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Hei, jeg kjøpte en mobiltelefon hos power (på butikk) i går. Angrer nå kjøpet. Kan jeg benytte meg av angrerett, levere inn telefonen og få penger tilbake..? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 PENGENE TILBAKE - hvis du ikke er fornøyd Noen ganger har vi som kunder behov for å gjøre om på en handel. Hos oss kan du innen 30 dager returnere det du har kjøpt, uansett grunn. Du kan selv velge mellom å bytte til en annen vare, eller få pengene tilbake. Gjelder ikke mobiltelefoner, ved skade på produktet eller ikke-komplett produkt. https://www.power.no/om-power/kjoepsvilkaar/#angrereturrett Du har ingen angrerett i butikk utover det butikken velger å gi deg. 5 Lenke til kommentar
stianooh Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 du kan uansett forsøke. vet at flere har fått levert inn igjen mobiler på power. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 https://www.power.no/om-power/kjoepsvilkaar/#angrereturrett Du har ingen angrerett i butikk utover det butikken velger å gi deg. Her er det noe rart. Iflg. "Våre kundegarantier" er det 30 dager åpent kjøp på telefoner som ikke er kjøpt med abonnement. Og det er det som vanligvis praktiseres hos Power. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 (endret) Av det jeg kan finne på power.no så står det både om 14 dagers angrerett og 30 dagers full returrett. Kan ikke finne noe om at mobiler er unntatt. Angre innen 14 dager er vel best å prøve på. Om det er med abonnement så er det muligens andre regler. Endret 23. desember 2018 av Svein M Lenke til kommentar
mikkii Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 (endret) 7. Våre Kundegarantier - Pengene tilbake "Pengene tilbake" gir deg trygghet med 30 dagers full returrett hos Power. Husk kvitteringen og at varen må være i samme stand som når du mottok den. Angrefristen begynner å løpe når varen er mottatt av kunde. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner, varer med abonnement, spill, programvare og hygieneprodukter med brutt forsegling. Som hygieneprodukter regnes blant annet tannpleieprodukter, hud- og kroppspleieprodukter og liknende. Vi tar forbehold om at returretten kan frafalle ved gjentakende misbruk. Hvis du har kjøpt den på Internett kan du bruke angrerettloven og med den kan du leverer inn mobilen selv om du har åpnet og prøvet den. Men du kan høre med butikken og håpe de er snille med deg. Endret 23. desember 2018 av mikkii 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Jeg glemte å lenke til det som praktiseres: https://www.power.no/kundeservice/vaare-kundegarantier/ Pengene tilbake-garanti / 30 dagers åpent kjøp For å gi deg en ytterligere trygghet tilbyr vi deg pengene tilbake om du ikke er fornøyd**. Det er jo lov å ombestemme seg! **30 dagers åpent kjøp gjelder ikke kjøkken, varer med abonnement, spill, programvare og hygieneprodukter med brutt forsegling. Som hygieneprodukter regnes blant annet tannpleieprodukter, hud- og kroppspleie-produkter, ørepropper / in-ear hodetelefoner og liknende. Vi tar forbehold om at returretten kan frafalle ved gjentakende misbruk. NB! Produktet som leveres inn må være i samme stand som når det ble kjøpt. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Angre innen 14 dager er vel best å prøve på. 14 dagers angrerett gjelder kun ved fjernsalg (kjøp over telefon eller internett), ikke butikk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå