T.F.T Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 har bestemt meg for å om ikke lang tid å kjøpe meg noen hodetelefoner med mic. de skal bruker til skytespill som counter strike, battlefield o.l litt musikk og film på pc-en i tillegg. de må være DEILIGE å ha på . ikke noe press eller vonde kanter og bør dekke hele øret. Vurderer disse Koss R55B hos www.microplex.no hva syntes dere? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Siden Microplex har bygget opp site'n sin med frames, leder linken din bare til hovedsiden deres... Jeg bruker disse høretelefonene fra Komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Og er veldig fornøyd, var litt skeptisk til "aktiv bass" i høretelefoner, men det fungerer faktisk dritbra i spill, og ganske bra til techno. Annen musikk slår jeg den av på. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Siden Microplex har bygget opp site'n sin med frames, leder linken din bare til hovedsiden deres... Jeg bruker disse høretelefonene fra Komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Og er veldig fornøyd, var litt skeptisk til "aktiv bass" i høretelefoner, men det fungerer faktisk dritbra i spill, og ganske bra til techno. Annen musikk slår jeg den av på. jeg beklager hovedside-ting og tang-hodetelefoner. der er de trodde "alle" kjente til hvor de lå Endret 19. desember 2003 av T.F.T Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) gode er de nokk ja @Topdog jeg skjønner ikke hvordan du kan like 410 bass jeg har hatt 2.. er ikke misfornøyd.. mende er ikke noe særlig gode.. Koss Porta Pro er tingen spør du meg.. de dekker ikke hele øret, men det er ikke vonde å ha på i lengden.. og de har sykt bra lyd og bass Endret 19. desember 2003 av PandaMartin Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Enig med deg PandaMartin... 410 bass er ikke såå bra ass De er greie nok.. Men hvis du har spilt/hatt de på et par timer får du sinnsykt vondt i øra Jeg og kamerater med likt headsett hadde i hvert fall det problemet fordi øreklokkene var akkuratt litt for små for øra... Men koss er alltid riktig vei å gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå