half_nelson Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Eg har hatt ein runde der eg skifta lager, akslingar og bærekule framme på min Honda crv. Samstundes skifta eg over til vinterdekk. No har eg vibrasjonar i bilen, ikkje berre rattet, men i sjølve bilen. Vibrasjonane kjem ved gasspådrag og er sterkast i dei lave gira. Den gjer seg når eg krusar jamt eller når eg tek foten av gassen. Akslingane eg monterte er ettermarked. Når eg hekkar bilen opp og let kjøre litt i lause lufta ser eg at det er litt kast i akslingane når dei går rundt. Eg har høyrt at det er normalt men eg veit ikkje. Eg sit att med to (tre) mogelege forklaringar. 1) vibrasjonar skuldast kast i akslingar? 2) eg har klart og jekka sundt/skeivt eit motorfeste. ( 3) kast i felg/dårleg dekk, men då burde eg hatt vibrasjonar utanom gasspådrag òg) Så eigentleg 1 eller 2. Eg veit ikkje heilt korleis eg sjekkar om motorfeste er i orden så mitt neste trekk er å prøve å få tak i ein ny aksling til.. Nokon som har nokon gode råd før eg set i gong? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå