€uropa Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Tittelen sier det meste. Hvor lenge varer normalt menstruasjonskolikk? Jeg spør for en venn. Lenke til kommentar
Dead_Angel_90 Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Fant bare denne som ga svar på det. E dårlig oversatt fra engelsk, men dere får i hvertfall svar.God jul! <3 https://no.imevictoria.com/3255-how-to-calm-menstrual-colic Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2018 Den lenken er dessverre ikke mer spesifikk enn at kolikk kan forekomme gjennom hele menstruasjonssyklusen. Men takk likevel! Lenke til kommentar
Tor C Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Hvor har du fått dette begrepet fra? Menstrasjonskolikk er som regel bare et annet ord for menstrasjonssmerter. Søk opp "menstrasjonssmerter" eller "dysmonorè". Hva er det som gjør at din venn mener dette er annerledes enn vanlig dysmonorè? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2018 Det kommer av at jeg ble introdusert for begrepet på spansk og uten at jeg gjorde koplingen til menstruasjonssmerter, ble min oversettelse "menstruasjonskolikk", et ord som jeg også fant igjen på norsk wikipedia. Jeg er en mann og medisin er ikke mitt fag, så verken "menstruasjonskolikk" eller "menstruasjonssmerter" er ord jeg tar i min munn så ofte, og langt mindre er plaget med selv. Men takk skal du ha! Jeg utførte et nytt søk nå og NHI sier at den typen det etter alt å dømme er snakk om her, varer i én til to dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå