Gå til innhold

Full telefon: Får ikke ta imot mail

Ludvig86

Anbefalte innlegg

Hepp!

Jeg har en Samsung S7 som nekter å ta imot mail selv om jeg har igjen flere 100MB. Telefonen gir beskjed om at den har veldig lite plass. Jeg rydder og frigjør plass, og da er det i orden. Men når den begynner å nærme seg 500MB lagring igjen, så nekter den å ta imot mail.

Er det noen måte jeg kan endre dette på?

Takk for innspill!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Hepp!

Jeg har en Samsung S7 som nekter å ta imot mail selv om jeg har igjen flere 100MB. Telefonen gir beskjed om at den har veldig lite plass. Jeg rydder og frigjør plass, og da er det i orden. Men når den begynner å nærme seg 500MB lagring igjen, så nekter den å ta imot mail.

Er det noen måte jeg kan endre dette på?

Takk for innspill!

Jeg ville satt inn et minnekort og overført alt av bilder, videoer og eller store filer til minnekortet. Så vil problemet løse seg selv.

Lenke til kommentar

Takk for innspill!

Jeg har satt inn minnekort og flyttet de fleste apper over dit. Bilder og videoer blir skylagret i One Drive, og slettet fortløpende fra telefonen.

Har også slettet en del apper. Men fremdeles er det lite plass på telefonen. Jeg begriper det ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Det samme skjedde faktisk med naboen min, men han hadde en J5. Han fant heller aldri ut av hva som var problemet. Så han kvittet seg med telefonen. Men ettersom du har en S7 så burde dette ikke være et problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...