Gå til innhold

Han har analysert 622 smakstester for å kåre de beste juleølene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg har tilgode å smake Uten juleøl. Da jeg kun har smakt ordinært Uten øl, og synes det smaker "pisswasser" (GTA spill referanse), så foretrekker jeg kanskje å være uten juleøl dersom det var det eneste alternativet (som det jo heldigvis ikke er).

Poenget blir om jeg våger å ofre de kronene på et øl jeg er i tvil om holder mål, basert på tidligere ordinært Uten øl erfaring.

Jeg tror man kommer relativt langt med Clausthaler og Munkholm jeg. Husker i farten ikke hvilken av de to jeg liker bedre enn den andre.

Endret av G
Lenke til kommentar

Dersom vedkommende hadde sagt at Uten øl (den ordinære) hadde smakt best eller godt, så hadde jeg sparket beina under smakstester rett tverrt. Men siden jeg ikke har smakt Uten juleøl-typen så kan jeg selvsagt ikke gjør dette.

Smaken er som baken, og min vonde erfaring med Uten øl gjør at jeg stiller smakstester under sterk tvil.

Nå var jeg heldig og fikk smakt et juleøl til nå (2018). Tuborg juleøl. Vanligvis synes jeg at ordinær Tuborg lukter vondt og ikke er noe jeg drikker. Men Tuborg juleølet var godkjent om ikke annet. Var helt drikkendes.

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...