esc-cos Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 når jeg skulle sette den opp pakke den ut så fant jeg ikke den plastisk beskyttelse som dekker hele tv overflaten... . bare klistemerker. kansje er den vond å få av? grunnen ttil at jeg spør er fordi jeg har aldrig har opplevd dette når jeg har kjøpt en tv. noe form for beskyttele har det vørt takk Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Det skal bare være en diger, halvveis gjennomsiktig plastpose rundt hele TV-en, ingenting på selve skjermen utenom mulige klistremerker av typen EU-merking. Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 når jeg skulle sette den opp pakke den ut så fant jeg ikke den plastisk beskyttelse som dekker hele tv overflaten... . bare klistemerker. kansje er den vond å få av? grunnen ttil at jeg spør er fordi jeg har aldrig har opplevd dette når jeg har kjøpt en tv. noe form for beskyttele har det vørt takk Lg varierer om det er et plast beskyttelse film foran tvn selv på samme serien. Så din kan være helt ny om klistremerkene ser urørte ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå