Mikke21 Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Hva er det dette betyr Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Tipper at det kanskje er noe med at sensorene oppe ved høyttaleren har blitt blokkert? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 (endret) hvis du har deksel kan dette av og til blokkere for noen berøringspunkter ? får opp samme mld av og til selv med kun deksel. men, når jeg setter også setter på "templered" glasset så blir skjermen såpass beskyttet at meldingen ikke kommer opp lengre Edit. Kan også være at det er satt noen innstillinger på mobilen ang hvor følsom skjermen skal være ? Endret 22. desember 2018 av spetter Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Får opp dette selv dersom jeg holder fingeren over øvre del av telefonen (sensoren) mens jeg trykker på "hjem" mens skjermlåsen er på Lenke til kommentar
Loppa75 Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Dette er så du ikke skal "lommeringe". Kan skrues av i menyen, under skjerm. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Slå på engelsk språk så gir kanskje slike ting mening. Teknisk norsk er helt forferdelig språk. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 (endret) Slå på engelsk språk så gir kanskje slike ting mening. Teknisk norsk er helt forferdelig språk. Engelsk er ikke nødvendigvis bedre, men tar ofte mindre plass. Når det er sagt, så er akkurat denne teksten blitt mer forståelig i Android 9 på S9: Endret 23. desember 2018 av mandela Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 (endret) Nærhetssensor = proximity sensor Dette er en sensor (sannsynligvis) øverst til venstre på telefonen som bl.a. sjekker om du har telefonen til øret. Dersom telefonen holdes til øret, så skrus skjermen av (lys og berøring). Endret 24. desember 2018 av mobile999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå