Gå til innhold

Sonys løsning på hodetelefon-problemene: Skru dem av og på

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er alt som skal til for å fikse dem så virker det veldig greit.

Spesielt med tanke på at de ifølge bruksanvisningen ikke skal brukes under 0 grader, og at det kun er enkelte som opplever problemer.

eg synest ikkje det er så greit.  kvar dag på veg til jobb så slår høyreklokkene seg over til "ambient mode" spontant etter ca. to minutt.  då reagerer ikkje klokkene på nokon knappar i det heile teke.  så må eg slå av klokkene, og slå dei på igjen, ta av meg hanskane, spole tilbake til der eg var, og så setje på avspeling igjen.  og om eg er heldig, tek det ti minutt før eg må gjere dette igjen.

det går rett og slett ikkje an å selje produkt som ikkje kan brukast ved 2-3 plussgrader her i Noreg.  då må dei berre la vere å importere dei.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Spesielt med tanke på at de ifølge bruksanvisningen ikke skal brukes under 0 grader, og at det kun er enkelte som opplever problemer.

eg synest ikkje det er så greit.  kvar dag på veg til jobb så slår høyreklokkene seg over til "ambient mode" spontant etter ca. to minutt.  då reagerer ikkje klokkene på nokon knappar i det heile teke.  så må eg slå av klokkene, og slå dei på igjen, ta av meg hanskane, spole tilbake til der eg var, og så setje på avspeling igjen.  og om eg er heldig, tek det ti minutt før eg må gjere dette igjen.

det går rett og slett ikkje an å selje produkt som ikkje kan brukast ved 2-3 plussgrader her i Noreg.  då må dei berre la vere å importere dei.

Så og si all elektronikk som selges i Norge (telefoner, kamera, hodetelefoner, etc.) blir oppgitt til å tåle mellom 10 og 40 grader.

Om det stemmer at flere personer ikke har et problem med produktet, og at denne løsningen fungerer for flere som har problemet, så ser jeg ikke hvorfor produktet ikke skulle selges. Spesielt med tanke på den oppgitte temperaturen i instruksjonene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så og si all elektronikk som selges i Norge (telefoner, kamera, hodetelefoner, etc.) blir oppgitt til å tåle mellom 10 og 40 grader.

Om det stemmer at flere personer ikke har et problem med produktet, og at denne løsningen fungerer for flere som har problemet, så ser jeg ikke hvorfor produktet ikke skulle selges. Spesielt med tanke på den oppgitte temperaturen i instruksjonene.

har du opplevd andre produkt som ikkje fungerer ved 2-3 plussgrader?  ville du kjøpe slike produkt om du visste dei ikkje kan brukast utandørs?

• Liker 5
Lenke til kommentar

har du opplevd andre produkt som ikkje fungerer ved 2-3 plussgrader?  ville du kjøpe slike produkt om du visste dei ikkje kan brukast utandørs?

Flere telefoner har slitt ved lavere temperaturer, inkludert iphone.

Lenke til kommentar

De kan selge så som de ønsker, det opp til deg om du kjøper dem. Ingen tvinger deg.

Lenke til kommentar

iPhone X tåler/tålte ikke kulde. Under 5 grader så klokka den..

Lenke til kommentar

Har "lillebror" Sony WH-H900n (handlet på svarte fredag for en overkommelig penge) og har ingen problemer i kulde. Bruker de som øre varmere i -15 og i snystorm uten problemer.

Så problemet ligger i touchpanelet til 1000xm3.

(forøvrig er det vel samme element så lyden er vel nokså lik? Er vel bedre støydemping på xm3 )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...